Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:32:54 GMT

خیرین فردیس 29 زندانی را آزاد کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۴۶۹۴

خیرین فردیس 29 زندانی را آزاد کردند

کرج-ایرنا- مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان فردیس اعلام کرد که 29 زندانی جرائم غیرعمد با حمایت خیرین این شهرستان طی ماه های اخیر آزاد شدند.

غلامرضا نادری نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموع بدهی این زندانیان یک میلیارد و 524 میلیون ریال بود که با حمایت خیرین پرداخت شد.
وی گفت:انجمن حمایت از زندانیان فردیس طی ماه گذشته مبلغ 230 میلیون ریال در قالب کارت هدیه به خانوادهای زندانیان تحت پوشش پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین برای تعداد 175 دانش آموز تحت پوشش مبلغ 210میلیون ریال لوازم تحریر از قبیل کتاب درسی ، کیف، کفش و مانتو و شلوار مدرسه پسرانه و دخترانه تامین شد.
نادری نژاد افزود: فردی که بدلایلی در زندان بسر می برد باید خانواده او مورد حمایت قرار گیرد و وظیفه داریم به کمک خانواده زندانیان نیازمند بشتابیم.
وی با اشاره به اینکه خانواده زندانیان در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند ، گفت: انجمن حمایت از زندانیان فردیس بسته‌های حمایتی خوراکی، لوازم‌التحریر و غیره دراختیار خانواده های زندانیان نیازمند قرار می دهد.
وی از خیرین خواست این انجمن را در این امرخیر خواهانه کمک کنند و کمک های خود را به این شماره حساب 5029081017996196 واریز کنند.
230 خانوار تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس قرار دارند.
7413/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انجمن حمايت از زندانيان آزادي زندانيان فرديس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس

مدیر کل زندان های استان فارس گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستانهای تابعه استان برگزار شد که در این جشن‌ها، خیران کمک‌های خود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ارائه داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس، اسحاق ابراهیمی اظهار کرد: در نتیجه این جشن‌ها که با حضور و استقبال ارزشمند جامعه خیرین و مسئولین محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده اند، افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مردم عزیز هستند.

رئیس ستاد دیه استان فارس دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف کرد و ادامه داد: بیش از ۶۰۰۰ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: شهروندان و هم استانی‌های عزیز بدانند کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فهیم، نوع دوست و فرهنگ ساز استان خواهد بود.

کد خبر 747910

دیگر خبرها

  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند