Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی ارتش به مناسبت فرارسیدن روز نیروی دریایی سپاه، با سردار دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بندرعباس دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت فرارسیدن روز نیروی دریایی سپاه، امیر دریادار دوم افشین تاشک، فرمانده قرارگاه مقدم و ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش به همراه امیر دریادار دوم محمدی فرمانده منطقه یکم امامت این نیرو‌ و همچنین حجت الاسلام والمسلمین حیدری، هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارشد آجا در هرمزگان با سردار دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای این دیدار سردار دریادار پاسدار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به راهبردی بودن نیروی دریایی ارتش گفت: حضور با صلابت و مقتدر ناوگان دریایی ارتش در آب های بین المللی و آزاد در واقع یک نوع خط شکنی در دسترسی به آب آزاد بود که توسط کارکنان غیور نیروی دریایی ارتش انجام شد که این امر موجب حفظ و تامین منافع جمهوری اسلامی ایران در آب های آزاد خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید همواره آمادگی صددرصدی مان را حفظ کنیم خاطر نشان کرد: امروز همکاری بین نیروی دریایی سپاه و ارتش دشمن را در دریاها به زانو در خواهد آورد و متضمن وجود امنیت خواهد بود.

در ادامه این دیدار دریادار دوم تاشک فرمانده قرارگاه مقدم و ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش با اشاره به حرکت رو به جلوی نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: مجموعه نیروی دریایی علی‌رغم تحریم های موجود در جایگاهی قرار دارد که توانسته است از "ما می توانیم" عبور کرده و آن را به "ما توانستیم" تبدیل کند و در نظر دارد در آینده نه چندان دور همدلی و یکپارچگی موجود در نیروی دریایی راهبردی ارتش را به هم افزایی در این نیرو برساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روز نیروی دریایی سپاه فرماندهان نیروی دریایی ارتش سردار تنگسیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی باشگاه‌های خاورمیانه در رده‌های مختلف سنی ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار در شارجه امارات برگزار شد.

در این مسابقات ۵۰ باشگاه از کشور‌های قزاقستان، ترکیه، امارات، فیلیپین، قطر، بحرین، مصر، ایران، مالزی و باشگاه‌های اروپایی مقیم در امارات شرکت کردند.

دو باشگاه دراگون‌بوت کشورمان در بخش بانوان (تیم سکان تهران) با ۲۲ ورزشکار و در بخش آقایان (ملوان نداجا) با ۲۳ ورزشکار به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

قایقرانان تیم ملوان نیروی دریایی ارتش موفق به کسب طلای آزاد و زیر ۲۴ سال در رشته ۲۰۰ متر و نقره آزاد در رشته ۵۰۰ متر شدند.

به این ترتیب پرونده تیم دراگون بوت ملوان با ۲ طلا و یک نقره در رقابت‌های جام باشگاه‌های خاورمیانه بسته شد.

دختران تیم سکان تهران در مرحله نهایی مسابقه به مصاف رقیبانی از ابو دبی جت، گلادیاتور، دراگون فایر، دبی بارا کدز و آتلانتیر رفتند و با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلای ۵۰۰ متر آزاد را از چنگ رقبا در آوردند.

تیم دراگون بوت سکان تهران در جام باشگاه‌های خاورمیانه با طلای زیر ۲۴ سال دختران و طلای ۵۰۰ متر آزاد به کار خود در رقابت‌های امارات پایان داد.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل