Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم همه مربیان با من موافق باشند که ما تنها نیاز به یک زمین نداریم و زمین‌های زیادی می‌خواهیم.

کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی که در زمین شماره 2 کمپ تیم‌های ملی و پس از گذشت سه سال از آماده سازی این زمین برگزار شد، گفت: اولین روز را اینجا به یاد دارم که با کفاشیان تقریبا 8 سال پیش حضور یافتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنجا گفتم که اولین مطلب مهم بهبود زمین تمرین اینجاست. امروز پس از گذشت تقریبا 8 سال زمین جدید را در آکادمی فوتبال آزمایش می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال افزود: مطمئن هستم و امیدوارم که خیلی از افراد مخصوصا مربیان تیم‌های ملی بتوانند لبخند بزنند، چرا که می‌توانند از این صحنه برای رویدادهای بین المللی استفاده کنند. پایبند بودن به این زمین و ایجاد ساختمان پِک باعث شد تا یکسری دشمن پیدا کنم، اما امروز بار دیگر همانطور که شاهد هستید می‌توانیم یک زمین برای تیم‌های ملی فوتبال داشته باشیم. ما صحبت‌های‌مان را در رسانه‌ها انجام نمی‌دهیم و این زمین میراثی است که از طرف من برای فوتبال ایران باقی می‌ماند. تحت ریاست مهدی تاج، شما آقایان یک زمین دارید. شاید برای برخی‌ها هضم این مسئله دشوار باشد، اما مهم‌ترین مطلب این است که تیم‌های ملی امروز یک قدم رو به جلو برمی‌دارند.

 از 8 سال پیش گفتم که ما نیاز به زمین درجه یک داریم و امروز این اتفاق افتاد

کی‌روش خاطرنشان کرد: از تک تک کسانی که باعث شدند این مطلب به واقعیت تبدیل شود، تشکر می‌کنم. از 8 سال پیش گفتم که ما نیاز به زمین درجه یک داریم و امروز این اتفاق افتاد. امیدوارم خدای متعال نگهدار این زمین و مردم باشد.

وی در واکنش به اینکه از او به خاطر اینکه از زمین‌های بی‌کیفیت انتقاد می‌کرد، گلایه کرده بودند، اما امروز شاهد زمین باکیفیتی هستیم، گفت: زمین جدید، یک قدم رو به جلو خواهد بود، اما تنها موضوع برای پیشرفت فوتبال ایران نیست. فکر می‌کنم همه مربیان با من موافق باشند که ما تنها نیاز به یک زمین نداریم و زمین‌های زیادی می‌خواهیم.

وی تصریح کرد: پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه، حسن روحانی رئیس جمهوری محترم ایران صحبت‌های الهام بخشی انجام داد و با بیان «یک کشور، یک ضربان» باعث ایجاد انگیزه و الهام برای بازیکنان شد تا برای غرور کشور ایران بجنگند.

سرمربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: همانطور که مطلع هستید، مقام معظم رهبری در سخنان‌شان از تیم ملی قدردانی کردند که این صحبت‌ها برای من و بازیکنان باعث افتخار و قوت قلب بود. مطمئنا فرمایش‌های ایشان برای ما الهام بخش خواهد بود و از صمیم قلب از طرف خودم و تک تک بازیکنان از ایشان تشکر می‌کنم. فرصت نداشتیم نزد ایشان رفته و تشکر کنیم، اما می‌خواستم مراتب تشکرم را به ایشان ابلاغ کنم.

کی‌روش افزود: مطمئنا فرمایشات مقام معظم رهبری الهام‌بخش خواهد بود و تلاش می‌کنیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به قهرمانی دست پیدا کنیم. با فرمایشات ایشان و همچنین صحبت‌های رئیس جمهور باعث خواهد شد تلاش کنیم به موفقیت برسیم و قدم‌های رو به جلو برای موفقیت برداریم اما اعتقاد من این است که با این فرمایشات و کلام‌های الهام‌بخش اولویت باید برای حمایت از تیم ملی باشد. باید از آماده‌سازی ما حمایت شود چرا که فقط 3 ماه تا آغاز جام ملت‌ها زمان داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در ماه‌های سپتامبر و اکتبر 2 بازی در تاریخ فیفا را از دست دادیم و تلاش می‌کنیم برای روز فیفا در آبان ماه یک بازی دوستانه با ترینیداد و توباگو داشته باشیم. یک بازی هم با ونزوئلا در تهران برگزار خواهیم کرد. بسیار تلاش خواهیم کرد تا قبل از جام ملت‌ها 3 بازی در تهران انجام دهیم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار گل گهر و شمس آذر در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک اتفاق عجیب برای میزبان رخ داد. تیم فوتبال گل گهر در نیمه اول با پیراهن اصلی خود یعنی آبی رنگ در زمین حضور داشت ولی در نیمه دوم این مسابقه لباس دوم خود را با رنگ سفید پوشیدند و به زمین آمدند!

کد خبر 849526 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • برنامه‌های مربوط به محدود کردن گرمایش زمین ضعیف است
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • محوطه جهانی نقش‌رستم به‌دلیل فرونشست تعطیل شد | مدیر پایگاه میراث جهانی تخت‌جمشید: فرونشست نقش رستم بحرانی تر از تخت جمشید است
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏