Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانی با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن هفته تربیت بدنی به جامعه ورزش گفت: هر ساله از 26 مهر الی 2 آبان به عنوان هفته تربیت بدنی، زمانی فراهم می گردد تا بیشتر به زحمتکشان و تلاشگران عرصه ورزش پرداخته شود.

وی با بیان این که " هفته تربیت بدنی بزرگترین فرصت برای نمایش دستاوردهای ورزش است " عنوان کرد: این هفته، هفته ای مختص ورزشکاران، هیئتهای ورزشی، پیشکسوتان و تمامی جامعه ورزش است که سهم بسزایی در زندگی بسیار از افراد بخصوص جوانان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفرانی افزود: استان البرز به عنوان یکی از ورزش خیز ترین استانهای کشور، در همین راستا و متقارن با این ایام برنامه های متعدد و متنوعی را برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده است.

وی با بیان این که " البرز در عرصه ورزش همواره سربلند بوده است " اضافه کرد: در هفته تربیت امسال، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز بیش از 430 برنامه در دو حوزه ورزشی و فرهنگی تدارک دیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: این برنامه ها شامل مواردی همچون مسابقات مختلف ورزشی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، برپایی نمایشگاه های ورزشی، برنامه های ورزشی خانوادگی، جشنواره و همایش های گوناگون، افتتاح اماکن ورزشی، تجلیل از قهرمانان ورزشی استان، برگزاری اردوهای فرهنگی، اجرای کارگاه های آموزشی و مشاوره ای و ... خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای جشن افتتاحیه هفته تربیت بدنی گفت: ردز 30 مهرماه در همایشی بزرگ و باشکوه و باحضور تمامی هیئتهای ورزشی استان البرز، جشن هفته تربیت بدنی در ورزشگاه دکتر شریعتی کرج برگزار می شود.

غفرانی در پایان تصریح کرد: جا دارد به نوبه ی خود از تمامی همکارانم در اداره کل و ادارات شهرستانی، مسئولان هیئت های ورزشی، ورزشکاران، پیشکسوتان، داوران و مربیان استان البرز که خالصانه و عاشقانه در راه توسعه، رشد و تعالی ورزش استان تلاش و خدمت می کنند تشکر و قدردانی داشته باشم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان هفته تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: یکی از سیاست‌های اصلی دولت حرکت به سمت مردمی‌سازی و اجرای مناسبت‌های مذهبی با استفاده از ظرفیت مردم است.

ابوالقاسم مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اقدامات معاونت اجتماعی، فرهنگی و وزارت استانداری قم در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم سال ۱۴۰۲ ایجاد هم‌افزایی و همکاری میان دستگاه‌های فرهنگی استان قم بود.

وی با اشاره به اهمیت افزایش ساعات حضور زائران در شهر قم، افزود: در بحث ماندگاری مسافر از میانگین دو ساعت به بیش از ۱۲ ساعت رسیده‌ایم و تعداد مسافران نیز ۳۰ درصد رشد داشته است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم با اشاره به اهمیت ارتقای زیرساخت‌های گردشگری استان، خاطرنشان کرد: تعداد تخت‌های اقامتی در شهر قم از ۷۰۰۰ تخت به ۱۴ هزار تخت افزایش پیدا کرده است.

مقیمی تصریح کرد: بخش دیگر مربوط به اسکان غیررسمی است که با همکاری مساجد، حسینیه‌ها و خیران صورت می‌گیرد که در این زمینه نیز ظرفیت اسکان ۵۰ هزار نفر در یک شب در شهر قم ایجاد شده است.

وی گفت: یکی از سیاست‌های مهم دولت که در معاونت اجتماعی، فرهنگی و وزارت استانداری قم به‌طور جدی پیگیری می‌شود، مردمی‌سازی برگزاری مناسبت‌ها در شهر قم است، چراکه در اصل این مناسبت‌ها متعلق به مردم است و تولی گری در این امر باید کاهش پیدا کند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به پذیرایی استان قم از ۳.۵ میلیون زائر در ایام نیمه شعبان، افزود: این کار بدون استفاده از ظرفیت مردمی و ظرفیت خیران ممکن نبود.

کد خبر 737630

دیگر خبرها

  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • روز مراغه با شعار جهانشهر مراغه در مسیر جهانی شدن
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • چای‌خانه‌های حضرتی در برنامه‌های مذهبی شهر راه‌اندازی شود
  • «روز مراغه» به مدت یک‌هفته در این شهر برگزار می شود
  • آغاز طرح ورزش ‌و مردم در خوزستان
  • استقبال ۵۰ هزار نفر از برنامه‌های جشنواره بهار معنویت در مشهد