Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@07:07:28 GMT

اعلام مصوبات نشست مسئولان شعب بیت‌الاحزان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۵۱۹۷

اعلام مصوبات نشست مسئولان شعب بیت‌الاحزان

مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن بیان برپایی هفتمین نشست مسئولان و مدیران آموزشی شعب شهرستانی بیت‌الاحزان در استان فارس، اظهار کرد: این نشست با دعوت از 130 شعبه 23 شهرستان استان انجام شد که با حضور مدیرانی از 19 شهرستان همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طی این جلسه درباره اجرای طرح ملی «آیات زندگی» که به‌صورت حفظ آیات موضوعی در آذرماه برپا می‌شود و راه‌اندازی روابط عمومی شعب مؤسسه به‌منظور اطلاع‌رسانی فعالیت‌های شعبه‌ها، همچنین جذب مردم و خیرین بحث و تبادل نظر شد.
شهسوار با اشاره به اینکه مقرر شد گردهمایی هزار و 910 حافظ کل که طی 23 سال فعالیت مؤسسه تربیت شده‌اند، برگزار شود، اظهار کرد: تا طی این مراسم از مربیان و معلمان قرآنی که موفق به ترتیب حافظان کل شده‌اند، نیز تجلیل به‌عمل آید.

مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان بیان کرد: نکته دیگری که در این جلسه درباره آن بحث و تبادل نظر شد، سطح حقوق معلمان قرآن بود که در دست اقدام قرار گرفت تا طی سال تحصیلی جدید میزان حقوق مربیان، مسئولان و پرسنل مرکز مشخص باشد.
شهسوار عنوان کرد: هفتمین نشست مسئولان و مدیران آموزشی شعب شهرستانی بیت‌الاحزان، طی دو روز، پنجشنبه و جمعه 19 و ۲۰ مهرماه به‌میزبانی مرکز حفظ تخصصی شبانه‌روزی آل‌یاسین شیراز برپا شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی بیت الاحزان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند