Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت:اجازه سوء استفاده به قانون شکنان و متخلفان را نخواهیم داد- از زحمات و خدمات پلیس تقدیر می کنیم.

به گزارش قدس آنلاین،غلامعلی صادقی در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان با تأکید بر مقابله قاطعانه با قانون شکنان گفت: با متخلفان، قانون شکنان و متخلفان تعارف نداریم و طبق قانون مقابله می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان با تأکید بر مقابله قاطعانه با قانون شکنان گفت: از زحمات و خدمات پلیس تقدیر می کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی که همزمان با هفته نیروی انتظامی در جمع فرماندهان نیروی انتظامی و مسئولان قضایی استان در مشهد سخن می گفت با اشاره به شأن و جایگاه پلیس خاطر نشان کرد: پلیس یکی از مهمترین مظاهر اقتدار حاکمیت بوده و مردم با مواجهه با پلیس شجاع و قانونمند؛ به احساس امنیت دست می یابند.

وی احساس امنیت اجتماعی را مقوله ای بسیار مهم دانست و افزود: علی رغم وجود امنیت مطلوب به ویژه در استان خراسان رضوی؛ دشمن با انجام عملیات روانی به دنبال ایجاد احساس عدم وجود امنیت بوده که بحمدالله با بصیرت مردم و هوشیاری آنان و همچنین کار و تلاش مضاعف مسئولان؛ با شکست مواجه شده است.

وی با تقدیر از اقدامات قانونمند نیروی انتظامی گفت: اهمیت کار پلیس بر کسی پوشیده نیست و در طول سالی که گذشت علی رغم تمامی مشکلات و کمبودها، تلاش خوبی از سوی پلیس به نمایش گذارده شد.

غلامعلی صادقی با تأکید بر حمایت کامل مجموعه قضایی به ویژه دادستان عمومی و انقلاب از پلیس افزود: نباید اجازه هیچگونه سوء استفاده به افراد سودجو و دشمنان داده شود.

گفتنی است در این جلسه همچنین سرهنگ قربان زاده سرپرست فرماندهی انتظامی استان و رؤسای پلیس های تخصصی طی سخنانی از اقدامات شجاعانه و حمایت های بی دریغ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تقدیر و تشکر کردند.

منبع: دادگستری استان خراسان رضوی
 پایان پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مقدس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه