Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: تردیدی وجود ندارد که همه ما در تیم های مختلف ملی هدفی به جز موفقیت و سربلندی نام ایران عزیز نداریم و به عنوان اعضای یک خانواده تنها باید به دنبال همدلی و وحدت باشیم چرا که بدون این اتحاد هیچ موفقیتی به دست نمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تیم فوتبال امید اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال با تمام وجود در کنار ما بودند و از تیم امید تا امروز حمایت کردند. هم من و هم آقای کرانچار بارها این مسئله را بیان کرده‌ایم و باز هم از آنها تشکر می کنم. در هر صورت محدودیت ها و مشکلاتی وجود دارد اما باید با همدلی و رفاقت این مسائل را حل کنیم.

استیلی خاطرنشان کرد: قطعا آرزوی قلبی ما موفقیت تیم ملی بزرگسالان است همانطور که اعضای تیم بزرگسالان هدفی غیر از این در خصوص تیم امید ندارند. امیدوارم در ادامه همکاری دو جانبه برای تقویت تیم های ملی هم بیشتر شود. قطعا باید از بروز هرگونه حاشیه و خدای نکرده اختلافی جلوگیری کنیم و به دنبال تقویت تعاملات باشیم که مانع از بروز هرگونه حاشیه ای خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حمید استیلی تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر

مسئولان هیات فوتبال تبریز از سازمان لیگ درخواست کردند که بازی تراکتور در این هفته یک روز به تعویق بیفتد.

طرفداری | مسئولان هیات فوتبال تبریز از سازمان لیگ درخواست کردند که بازی هفته بیست و هفتم این تیم یک روز به تعویق بیفتد.

تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز شنبه هفته آینده در تبریز میزبان گل گهر سیرجان است و با توجه به اینکه جمعه این هفته انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم برگزار می‌شود و روز شنبه شمارش آرا خواهد بود مسئولان تبریزی از سازمان لیگ خواسته‌اند که این بازی یک روز به تعویق بیفتد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توان خود را می‌گذاریم
  • رفتار عجیب و غیر حرفه ای شهربانو منصوریان، جنجال ساز شد!
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!