Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو با بیان اینکه باید ساز و کاری برای برخورد با مشترکین پرمصرف آب و برق تدوین شود گفت:نباید از جیب اقشار فقیر و مستضعف هزینه آب استخر و مصارف زندگی‌های مرفه افراد متمول تامین شود.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، رضا اردکانیان در نشستی با مسئولان آب و برق و نمایندگان مجلس در استان قم با بیان اینکه هزینه بد مصرفی مردم در زمینه آب و برق بسیار زیاد است، تصریح کرد: این در حالی است که این هزینه‌ها به صورت کامل از بیت‌المال و هزینه‌های عمومی تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردکانیان تصریح کرد: مصرف بیش از اندازه، برای کشور هزینه زیادی خواهد داشت، باید ساز و کاری برای برخورد با مشرکان پرمصرف تدوین شود.

وی با بیان اینکه یارانه آب و برق به طبقات متمول، چندبرابر طبقات ضعیف پرداخت می‌کنیم، اظهار کرد: نباید هزینه آب استخر و مصارف زندگی‌های مرفه افراد متمول از جیب اقشار فقیر و مستضعف تامین شود.

وزیر نیرو خواستار تصویب قانونی برای برخورد با پرمصرف‌ها در مجلس شد که نماینده قم در مجلس شورای اسلامی نیز قول پیگیری این موضوع را داد.

وی در مورد استفاده از ظرفیت پساب، تصمیم‌گیری‌های جدیدی در مورد تفویض اختیارات به استان‌ها در دستور کار بوده که در روزهای آینده به صورت رسمی ابلاغ می‌شود.

اردکانیان با بیان اینکه صنعت کشور به پساب متکی شده است، خاطرنشان کرد: استفاده صنعت از پساب‌های شهری به معنای اتکای این بخش به یک منبع پایدار و همیشگی بوده که می‌تواند در شرایط سخت و دشوار نیز به راه توسعه خود ادامه دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آب و برق مشترکان پرمصرف وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیرو‌های مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالا‌های اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی‌ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است