Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@10:44:03 GMT

عزت ملی با نگاه به خارج بدست نمی آید

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۵۳۳۶

عزت ملی با نگاه به خارج بدست نمی آید

نماینده گلستانی کنگره ملی بسیج دانش آموزی کشورگفت: عزت و استقلال ملی ما با نگاه به خارج از مرزها به دست نمی آید بلکه درسایه ی تکیه بر مردم، توانمندی های داخلی و عمل به رهنمودهای ولایت فقیه بدست می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلاس بیست؛ محمد امین پسرکلو در یادداشت خود با موضوع تصویب کنوانسیون های بی فایده آورده است: یکی دیگر از نسخه‌های پیچیده شده توسط جریان غربگرا که امروز گریبانگیر فضای سیاسی کشورمان شده، ماجرای FATF و ادعای حل شدن مشکلات کشور و جلوگیری از منزوی شدن ایران با تصویب این پیمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رهبرانقلاب در "Fatf" با اشاره به استعماری بودن کنوانسیون های بین المللی راه درست را قانون گذاری مستقل داخلی بدون پذیرش خواست بیگانه دانستند، اما اکنون مجلسی که حقوق و مزایای نمایندگانش برای مردم، مشخص نیست، مجلسی که آراء نمایندگان آن برای مردم شفاف نیست، مجلسی که با سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی مخالفت کرده، حاضر به تصویب لایحه ی ننگین Fatf شده است.

نماینده گلستانی کنگره ملی بسیج دانش آموزی کشور دامه داد: لایحه ای که با تصویب آن نظام جمهوری اسلامی موظف به ایجاد شفافیت برای دشمنان و ارائه ی تمامی اطلاعات مالی و همچنین قطع ارتباط مالی با نهادهای انقلابی می شود، که تمام این موارد، مانعی بر سر راه فعالیت آزادانه ی نظام بانکی کشور و برقراری تعامل با موسسات مالی دنیا شود.

وی متذکرشد: چگونه است که ترامپ بخاطر منافع آمریکا از معاهده ی محیط زیست پاریس جدا می شود اما ما با دست خودمان حاضریم درچاه معاهده هایی مانند Fatf بیفتیم؟

پسرکلو تصویب برجام را ضعف دیگر مجلس شورای اسلامی خواند و گفت: تجربه نتایج ضعیف برجام نشان داده است که هیچ تضمینی برای حل مشکلات از طریق مذاکره و اعتماد به آمریکا وجود ندارد. تجربه ای که می گوید؛ عزت و استقلال ملی ما نه با نگاه به بیرون از مرزها، بلکه درسایه ی تکیه بر مردم، توانمندی های داخلی و عمل به رهنمودهای ولایت فقیه بدست می آید.

نماینده گلستانی کنگره ملی بسیج دانش آموزی کشور در خاتمه تصریح کرد: به صراحت مشخص است که هیچ سیاستمدار دلسوز این انقلاب اسلامی حاضر به پذیرش این طرح ذلت بار اقتصادی نخواهد شد. امیدواریم که نمایندگان شورای نگهبان هوشیار باشند و با رد این قوانین ننگین، بار دیگر ذلت را بر ملت ایران تحمیل نکنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور وزراى دادگسترى، ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

در حالی که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، فیلترینگ گسترده، قطع اینترنت و کندی سرعت آن، موجب نارضایتی مردم شده است، خبرگزاری فارس نوشته است: این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکو‌های بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • مردم ایران عصبانی و بیش از اندازه حسود هستند، اگر به زنی نگاه کنی کشته می‌شوی!
  • نماهنگ |به دانش آموزتان نگاه ملی بدهید
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر