Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این مراسم با قدردانی از خدمات حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، طی حکمی حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی بعنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان معرفی شد. حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور در این مراسم که در حسینیه ثارالله سپاه قائم استان برگزار شد، اساس عصبانیت رئیس جمهور آمریکا در روزهای اخیر را صدور انقلاب اسلامی به جای جای دنیا ذکر کرد و افزود : دلیل بالندگی و عزتمندی 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحرک و جوشش و پویایی کشور به رغم فراز ها و فرودهای چهار دهه اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور فضا سازی استکبار برای ناامیدی و خستگی و دلسرد جلوه دادن مردم و مسئولان نسبت به آینده انقلاب را یکی از راهبردهای توطئه های جدید دشمنان ایران اسلامی برشمرد و تصریح کرد : معیارهای ضد استکباری برآمده از اصل انقلاب و کلام امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان حرف نو و تازه در کشور محسوب می شود و نباید دسیسه های دشمنان ما را از مسیر اصلی منحرف کند.
سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم استان سمنان نیز با تشریح و قدردانی از عملکرد و خدمات انجام شده در حوزه نمایندگی ولی فقیه ، این نهاد را از پیشتازان برنامه های چهل سالگی انقلاب دانست و تصریح کرد : از 400 برنامه پیش بینی شده برای این ایام، 40 برنامه محوری از 40 روز مانده به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سپاه استان و واحدهای زیر مجموعه اجرا می شود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان ولی فقیه سپاه دیباجی قندهاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی پیش‌ از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه که در سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم به همه اساتید، مربیان و معلمان، اظهار داشت: شهید مطهری در دوران معاصر همه وجودش را در تقابل با فلسفه غرب به‌کار گرفت و مبنای جدیدی در حوزه تولید اندیشه ایجاد کردند.

وی گفت: هر انقلاب ساختار و سازمانی نیاز به متن و محتوای متناسب با اهداف آن انقلاب دارد که شهید مطهری با تولید فکر و اندیشه، جانشان را تقدیم نظام و سیرت انقلاب را تضمین کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: بدخواهان و منافقانی که از روز اول با انقلاب عناد و زاویه داشتند، هر آنچه که از دستشان بر می‌آمد انجام دادند و می‌خواستند با حذف و ترور امثال مطهری‌ به نحوی ابهت انقلاب را از بین ببرند اما بعد از این شهید والامقام، مطهری‌ها زنده و اندیشه‌ها و تفکرات نوینی متناسب با انقلاب به وجود آمد.

وی با یادآوری سخنی از امام راحل(ره) درباره شهید مطهری افزود: امام خمینی(ره) فرموده همه آثاری که از این شهید به جا مانده بی‌اثتثنا خوب است؛ رهبر معظم انقلاب نیز فرموده این شهید گرانقدر نگاه بسیار عمیق و یک پژوهشگر و محقق در تراز مکتب انقلاب بود.

توکلی با بیان اینکه شهید مطهری با اندیشه‌هایشان رفع شبهه و جامعه را بیدار کردند، خاطر نشان کرد: این شهید والامقام در حوزه کلام، فقه، تاریخ، اندیشه‌ها و مسائل سیاسی اجتماعی و فرهنگی و تربیتی، خدمات اسلام به ایران و ایران به اسلام همیشه با مبنای عقل و نقل چراغ راهی برای همه پژوهشگران مربیان و اساتید شدند.

ترویج گفتمام شهید مطهری و مبارزه با خرافه‌گرایی

وی با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه استان، ترویج گفتمان شهید مطهری را جزو برنامه‌های اولویت‌دار این هفته ذکر کرد و بیان داشت: مبارزه با خرافه‌گرایی از جمله اهداف این مکتب و گفتمان است. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان دین‌ستیزی و دین‌گریزی را یکی از آفت‌های جامعه کنونی و اهداف غربی‌ها خواند و عنوان کرد: اگر بتوانیم اندیشه‌های شهید مطهری که برگرفته از قانون و اسلام است را ترویج دهیم، می‌توانیم دین عمومی را مدیریت و رسالت تبیین را ادا کنیم.

فریاد مطهر از زادگاه امام شافعی طنین‌انداز می‌شود

وی ابراز داشت: امروز فریاد شهید مطهری دادخواهی از مظلومان و ستم‌دیدگان عالم است که در غزه در تقابل با جنایت رژیم صهیونیستی در حال انجام است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کردستان بیان کرد: امروز در همین کردستان، فریاد دادخواهی بر علیه جنایات رژیم صهیونیستی از خواستگاه و محل تولد امام شافعی که برادران اهل سنت و محبان اهل بیت(ع) به این مکتب باور دارند، بلند شده است. هر کسی می‌خواهد به این مکتب بپیوندد می‌تواند این ظرفیت و خانواده را به ازای معرفتی برساند.

وی با گرامیداشت روز معلم گفت: برای پاسداشت روز معلم، ویژه برنامه‌های مختلفی در استان تدارک شده تا قدردان زحمات آنان باشیم. همه ما باید مبلغ  و اندیشه‌های ناب را ترویج کنیم، مبنای شهید مطهری یاد دادن اندیشه‌ها نیست بلکه اندیشیدن است.

جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن

توکلی بیان کرد: در مواجه با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن راهی جز اجرای فرمان حضرت آقا و جهاد تبیین نداریم.

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه کردستان خبر داد و افزود: بیشتر برنامه‌های این ایام تبیینی و ترویجی هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به روز شمار هفته عقیدتی سیاسی سپاه پرداخت و عنوان کرد: روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه گفتمان مطهری، یکشنبه نهم اردیبهشت ماه تعلیم و تربیت و حقوق زنان، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه؛ برگزاری کرسی‌‌های آزاداندیشی، جلسات تبیینی، تحلیل و گفت‌وگو پیدامون کرامت زن و حجاب و تجلیل از اساتید زن، تبیین مکتب مطهر و مشق مطهر از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی اضافه کرد: تجلیل از پژوهشگران و نواختن زنگ در مدارس، همایش مطهر، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، ائمه جمعه و جماعات و فرهنگیان و تجلیل از هادیان و اساتید بسیجی، اجرای زنگ سپاس معلم و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این ایام است.

برگزاری تجمع استکبارستیزی

توکلی حضور در نماز جمعه و تجمع استکبارستیزی تحت عنوان فریاد مطهر و دادخواهی مظلومیت شهید مطهری را جزو  برنامه‌های پایانی این هفته ذکر کرد و یادآور شد: کیفی‌سازی برنامه‌ها مورد توجه دفاتر نمایندگی‌ولی فقیه در سپاه شهرستان‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم