Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@11:09:01 GMT

مدل لباس عروس ساده و اروپایی شیک

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۵۵۱۳

مدل لباس عروس ساده و اروپایی شیک

لباس عروس‌های ما ایرانی‌ها معمولا مدل‌های کار شده و مجللی دارند به همین دلیل اگر قرار بر خاص بودن باشد باید لباس عروس‌های ساده را انتخاب کنید. لباس عروس‌های ساده بیشتر بین اروپایی‌ها رایج اند، اما مدتی است عروس خانم‌های ایرانی هم به این مدل لباس عروس‌ها علاقه نشان داده اند، لباس عروس‌های ساده ظاهری منحصر به فرد و شیک به عروس خانم می بخشند و باعث می شوند نسبت به تمام عروس‌های سال خاص باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش مدل لباس عروس‌های ساده و شیکی را مشاهده می کنید که آستین دار هستند و در انواع بدون پف و پف دار وجود دارند، این مدل لباس عروس‌ها در عین سادگی ظاهر ویژه‌ای به شما می بخشند.                 منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک لباس عروس مدل لباس عروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چارلز میشل: اروپا باید برای جنگ آماده شود

رئیس شورای اروپایی با تاکید بر اینکه اروپا باید مسئولیت امنیت خود را بپذیرد گفت، این اتحادیه اگر صلح می‌خواهد باید برای جنگ آماده شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "چارلز میشل"، رئیس شورای اروپایی در سخنانی تاکید کرد که اروپا باید برای جنگ آماده شود. میشل در مقاله‌ای که در روزنامه‌های اروپایی و در وب‌سایت Euractiv منتشر شده، می‌نویسد، اروپا باید توانایی‌های دفاعی خود را تقویت کند و در پاسخ به تهدید روسیه به حالت «اقتصاد جنگی» تغییر کند.

این مقام اروپایی تاکید کرد: اروپا باید مسئولیت امنیت خود را بپذیرد. وی افزود: اگر اتحادیه اروپا به درستی پاسخ ندهد و به اندازه کافی از اوکراین برای متوقف کردن روسیه حمایت نکند، ما نفر بعدی خواهیم بود.

میشل می نویسد بنابراین ما باید برای دفاع آماده باشیم و به حالت «اقتصاد جنگی» برویم. اگر صلح می خواهیم، ​​باید برای جنگ آماده شویم.»

کشورهای عضو اتحادیه اروپا اخیرا درخواست های مختلفی بر لزوم آمادگی برای جنگ با توجه به طولانی شدن جنگ اوکراین داشته‌اند.

در همین راستا وزیر دفاع آلمان چندی پیش بر لزوم آمادگی به منظور وقوع جنگی قریب الوقوع تاکید کرده بود.

ائتلاف نظامی ناتو هم به منظور آمادگی در این راستا و به ویژه برای حمایت از اعضای شرقی خود اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

اوکراین|مخالفت چین با مذاکرات صلح بدون مشارکت روسیهتأثیر و تفاوت جنگ اوکراین و جنگ غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چارلز میشل: اروپا باید برای جنگ آماده شود
  • سرنوشت مبهم کیت میدلتون؛ آیا هسته مرکزی قدرت در انگلیس نیازمند یک قربانی است؟ 
  • کارت دعوت عروس زاگرس برای میهمانان نوروزی
  • تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • بایرن دست به کار شد: حفظ ستاره پرطرفدار
  • سفر به سرزمین چای و ابریشم و بازدید از عروس شهرهای گیلان
  • آیین‌های کهن زنجانی‌ها در رمضان
  • افزایش شایعات درباره پرنسس کیت/ عروس خاندان سلطنتی بریتانیا کجاست؟
  • حاجی فیروزها چهارراه نشین شدند