Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@05:53:06 GMT

دستگیری عوامل تیراندازی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۵۶۷۰

خرداد: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی در شهرک کیهانشهر خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک مورد تیر اندازی در منازل مسکن مهر شهرک کیهانشهر، ماموران کلانتری به منظور رسیدگی به موضوع سریعا وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از حضور ماموران اهالی محل عنوان کردند که راننده یک دستگاه پراید به همراه یک نفر سرنشین با تیراندازی باعث رعب و وحشت شهروندان شده و قبل از رسیدن ماموران نیز از محل متواری شده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ماموران با تحقیقات گسترده توانستند خودرویی که از آن تیراندازی شده بود را در شهرک کیهانشهر شناسایی و راننده به همراه سرنشین آن را نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.
وی ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو یک قبضه اسلحه شکاری به همراه 23 عدد فشنگ نیز کشف شد.
براری با بیان این‌که اقدام به موقع و سریع ماموران رضایت اهالی محل را در پی داشت گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
این مقام انتظامی در پایان تاکید کرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای رسالت ناجا از تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود به منظور برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی استفاده می‌کنند. برچسب ها: کرمانشاه ، تیراندازی ، فرمانده انتظامی

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرمانشاه تیراندازی فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت

به گزارش صدای ایران،سرهنگ سعید یوسفی فعال روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله "ملاباشی" شهر اردبیل ماموران کلانتری ۱۶ "سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی اولیه ماموران مشخص شد که ۲ نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن دیگر طرف درگیری بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ یوسفی فعال با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن