Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: تجهیز و ساخت بیمارستان ۹۱ تختخوابی گالیکش ۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در سال‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان گالیکش، عبدالرضا فاضل ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش با حضور معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: خیر و نیکوکار گالیکشی به نام حاج غلام خسروی که چند روز پیش دارفانی را وداع گفت، در سال گذشته 30 هزار مترمربع از اراضی خود را برای احداث بیمارستان اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش کردیم تا در سال گذشته با کمک و همراهی بسیار زیاد نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی، مبلغ 5 میلییارد تومان برای بودجه سال 97 برای بیمارستان تخصیص دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان داشت: این بیمارستان در 4 طبقه و در فضای 10 هزار متر مربعی ساخته خواهد شد که شامل 18 تخت جراحی، 18 تخت داخلی، 18 تخت زنان، 18 تخت اطفال، 6 تختccu  و تخت‌های ویژه کودکان و زایمان طبیعی، 8 تخت دیالیز و 20 تخت اورژانس خواهد بود.

وی یادآور شد: بخش‌هایی مانند آزمایشگاه، سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی تحصصی و غیره نیز در این بیمارستان فعال خواهد شد.

شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این بیمارستان تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد تا مورد استفاده 18 میلیون زوار عبوری به مشهد مقدس و حدود 70 هزار نفر جمعیت این شهرستان شود.

وی افزود: امید داریم با همراهی، همدلی و وحدت همگانی نظام جمهوری اسلامی زا به نقطه اوج و مطلوب برسانیم و در این مسیر قدر افرادی که برای آبادانی نظام جمهوری اسلامی ایران، کشور و استان تلاش می کنند را بدانیم.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در حال حاضر تعریض جاده مینودشت به گالیکش و تقاطع همسطح 2 راهی کلاله در حال انجام است و همه این اقدامات با همدلی و همکاری همه خیرین، مردم و مسئولان در حال انجام است.

وی ادامه داد: امنیت کشور با همدلی و در کنار هم بودن تامین می‌شود و در این شرایط که دچار مشکلات اقتصادی هستیم بیش از گذشته به وحدت، همراهی و همکاری نیاز داریم.

حسین مایلی فرماندار شهرستان گالیکش اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی شهرستان گالیکش و وجود جاذبه‌های گردشگری و طبیعی و دیگر فضاهای مناسب، نیاز به بیمارستان از مطالبات به حق شهرستان بود.

وی افزود: امید داریم با احداث چنین مراکزی شهرستان گالیکش را از مسیر عبور زائرین و گردشگران به ایستگاه زائرین و گردشگران تبدیل کرده و ماندگاری مسافران را در این شهرستان افزایش دهیم.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی