Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@10:47:10 GMT

کدام ترند پاییزی مناسب تیپ بدنی شماست

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۵۹۴۱

کدام ترند پاییزی مناسب تیپ بدنی شماست

لباس‌های پاییزی به قدری زیبا و جذاب هستند که نمی‌توانیم از هیچکدام از آن‌ها راحت بگذریم؛ بنابراین بدون در نظر گرفتن این که آیا لباس مناسب تیپ بدنی مان هست یا نه آن‌ها را تن می‌کنیم. برای این که بدانید کدام ترند پاییزی مناسب تیپ بدنی شماست ادامه مطلب را بخوانید.   اگر قد بلند هستید پالتو چهارخانه بزرگ بپوشید  

پالتو‌های چهار خانه سایز بزرگ که در دهه ۸۰ میلادی مد بودند دوباره روی کار آمده اند و اگر قد بلندی دارید می‌توانید پاییز امسال این ترند جذاب پاییزی را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدل پالتو‌ها را با شلوار جین راسته فاق بلند ست کنید.

لباس چپ و راستی مناسب تمام تیپ‌های بدنی  

لباس‌های چپ و راستی کمر را باریک‌تر نشان می‌دهد و برای هر تیپ بدنی مناسب است.

اگر تیپ بدنی ساعت شنی هستید کمربند پهن بپوشید  

کمربند‌های باریک را برای استفاده در فصل‌های دیگر سال کنار بگذارید. کمربند پهن یکی دیگر از ترند‌های پاییزی امسال است که می‌توانید آن را همراه با هر لباسی از پالتو گرفته تا دامن بلند استفاده کنید.

اگر تیپ بدنی سیب هستید دامن بلند بپوشید  

دامن بلند از جذاب‌ترین مد‌های پاییزی است که هم اندام را زیبا نشان می‌دهد و هم نقص‌ها را می‌پوشاند.

اگر تیپ گلابی هستید لباس آستین پفی بپوشید  

یکی از چالش‌هایی که تیپ‌های گلابی با آن مواجه هستند متعادل کردن قسمت بالاتنه و پایین تنه است. پاییز امسال با لباس‌های آستین پفی این کار را انجام دهید که هم قد را بلندتر نشان می‌دهند و هم اندام را لاغرتر.
منبع: بدونیم

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک لباس پاییزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط شاخص توده بدنی با بیماری قلبی در افراد مبتلا به دیابت

به گزارش هلث لاین، علم پیرامون BMI، چاقی، و بیماری مزمن بحث برانگیز است.

آیا یک محدوده شاخص توده بدنی سالم برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ وجود دارد؟ با کمال تعجب، خیر، تحقیقات جدید نشان می‌دهد، BMI سالم می‌تواند با افزایش سن تغییر کند.

در تحقیقات اخیر، دانشمندان بررسی کردند که چه محدوده BMI احتمالاً خطر مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی، از جمله نارسایی قلبی، سکته و سایر عوارض سندرم متابولیک را در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ کاهش می‌دهد.

آن‌ها دریافتند که برای بزرگسالان میانسال، ۶۵ سال و کمتر، BMI ۲۳-۲۵، بخشی از محدوده طبیعی، با کمترین خطر مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی مرتبط است. با این حال، برای افراد بالای ۶۵ سال، شاخص توده بدنی بهینه ۲۶-۲۸ بود که با محدوده «اضافه وزن» مطابقت دارد.

«شاویونگ ژو»، محقق ارشد از بیمارستان مرکزی شیانگ یانگ، می‌گوید: «یافته‌های ما نشان می‌دهد که در نقطه بهینه BMI و خطر مرگ و میر قلبی عروقی بین افراد مسن و غیر مسن مبتلا به دیابت تفاوت وجود دارد. علاوه بر این، ما طیف نسبتاً منطقی از مقادیر BMI را برای تعیین کمترین میزان مرگ قلبی عروقی در میان بیماران مسن و غیر مسن مبتلا به دیابت شناسایی کرده‌ایم که در این جامعه سالخورده ضروری است.»

این مطالعه همچنین یک نقطه BMI بهینه را شناسایی می‌کند که در آن خطر مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی شروع به افزایش می‌کند. برای گروه میانسال، این عدد ۲۴ و برای گروه مسن ۲۷ سال بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • ارتباط شاخص توده بدنی با بیماری قلبی در افراد مبتلا به دیابت
  • یک جدول ریاضی داریم، کشف رابطه پنهان در آن با شماست!
  • آیا خودشیفته‌ها موفق‌ترند؟!
  • بیش از ۱۹۲ میلیارد تومان مابه التفاوت دیه مرد و زن توسط صندوق خسارت بدنی پرداخت شد+ فیلم
  • پرداخت ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق خسارت بدنی
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • حمله ایران به اسرائیل؛ ترند گوگل شد +عکس
  • تصاویر جالبی از لباس فضائی خاص ناسا