Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ «بشار رسن» هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که درسوگ از دست دادن مادر خود عزادار است، در روزهای آتی دیگر به اردوی تیم ملی عراق باز نمی‌گردد.
تیم ملی فوتبال عراق در تورنمنت چهار جانبه عربستان حضور دارد و هافبک عراقی پرسپولیس به خاطر حضور در مراسم خاکسپاری مادرش پس از اولین بازی برابر آرژانتین اردوی تیم ملی این کشور را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بشار رسن قرار است در چند روز آینده در کنار خانواده‌اش حضور پیدا کند و دیگر به اردوی تیم ملی عراق باز نگردد. وی پس از سپری شدن مراسم های عزاداری مادرش، به طور مستقیم از بغداد راهی تهران خواهد شد.
طبق برنامه قرار است چهار روز قبل از دیدار با السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا این بازیکن به تهران باز گردد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی عراق پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرپرست هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی خراسان رضوی گفت:دومین اردوی تیم امید هیمالیانوردی کشور با حضور هفت کوهنورد از خراسان رضوی برگزار می شود.

محمد ایمانی‌فر افزود: در این اردو که به مدت سه روز از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در منطقه البرز و قلل کهار و ناز برگزار شد بیش از ۴۰ ورزشکار تحت سرپرستی جواد نوروزی مربی فدراسیون کوهنوردی کشور، آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی گفت: در این اردوی کشوری هفت کوهنورد از خراسان رضوی به نام‌های امیرحسین حدادپور، رضا رضانسب، امین خوشدل، مختار مختاری، محبوبه کیخا، مرضیه ساعدی و رویا پورشیرازی از اعضای کمیته هیمالیانوردی استان حضور داشتند.

ایمانی‌فر افزود: بازآموزی صعود‌های کوهنوردی، تمرینات یخ و برف، کار با کرامپون و طناب، شب مانی و ایجاد کمپ، ارزیابی وسایل شخصی کوهنوردان و استقامت در کوله کشی و حمل بار از جمله برنامه‌های اردوی هیمالیانوردی است.

 

دیگر خبرها

  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان