Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های استان ایلام گفت: محکوم به قصاص نفس با گذشت اولیای دم از مرگ نجات یافت. ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، عبدالمجید کشوری   عصر  امروز در جمع خبرنگاران در ایلام اظهار داشت:  با تلاش‌ها و اهتمام جدی ریش سفیدان و معتمدان به همراه تلاش شبانه‌روزی واحد مددکاری و اعضای شورای حل اختلاف استان و گذشت اولیای دم، محکوم به قصاص نفس از مرگ حتمی نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان‌های استان ایلام گفت: با وساطت معتمدان و ریش سفیدان و افراد ذینفوذ استان همراه با اقدامات مشاوره‌ای توسط مدد کاران اجتماعی سازمان زندان‌ها توانستیم رضایت و گذشت اولیاء دم را بدست آوریم.

وی در ادامه افزود:  زندانی (ی.م)، پنج سال پیش به جرم قتل عمد زندانی و پرونده وی جهت اجرای حکم قصاص آماده شده بود که بخشش اولیاء دم  در لحظات مرگ موجب نجاتش شد‌.

کشوری به  نقش شورای‌های حل اختلاف و ریش سفیدان و معتمدان و افراد ذینفوذ در استان  ایلام اشاره و خاطر نشان کرد: منتفذین اجتماعی نقش مهم در کاهش جمعیت کیفری استان دارند و حضور آنان بسیاری از اختلافات را به صلح و سازش تبدیل می‌کند.

مدیر کل زندان‌های استان ایلام تصریح کرد: خانواده‌ها تلاش کنند با راهنمایی و نصحیت پدرانه و به دور از اهرم زور و تهدید و با انجام مشاوره علمی و استفاده از متخصصان این رشته فرزندان خود را به دوری از عصبانیت آنی که منجر به حوادث جبران ناپذیر چون قتل می‌شود را توجیه و آموزش دهند تا شاهد چنین اتفاقات ناگوار نشویم.

انتهای پیام/ش

R7718/P1377/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حمید محبوبی اظهار کرد: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه‌بخش بود.

محبوبی تصریح کرد: پس از چهار ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه‌دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش‌بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن‌کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا