Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
لیام نیسون و کیت والش در تریلر اکشن «دزد شرافتمند» به کارگردانی مارک ویلیامز بازی خواهند کرد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی،  لیام نیسون و کیت والش در تریلر اکشن مستقل «دزد شرافتمند» بازی خواهند کرد.

مارک ویلیامز یکی از خالقان مجموعه تلویزیونی «اوزارک» محصول نت‌فلیکس نیز این فیلم را براساس فیلمنامه استیو آلریچ کارگردانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم نیسون نقش سارق بانکی را به تصویر می‌کشد  که تلاش می‌کند به دلیل علاقمندی به یک زن با بازی کیت والش، خودش را تغییر دهد.

ویلیامز در کنار کارگردانی فیلم، آن را تهیه نیز می‌کند. کریگ چپمن، تای دانکن و مایلز نستل از سلوشن انترتینمنت نیز در کنار او به عنوان تهیه‌کننده حضور خواهند داشت.

فیلم‌های آینده نیسون «بیوه‌ها» ساخته استیو مک کویین و «تصنیف باستر اسکروگز» ساخته برادران کوئن هستند.

«مسافر همیشگی» با بازی نیسون در اوایل امسال به رقم فروش ۱۲۰ میلیون دلار دست یافت. او سال گذشته نیز در فیلم «مارک فلت: مردی که کاخ سفید را به خاک سیاه نشاند» بازی کرده بود.

والش بازیگر مجموعه تلویزیونی «۱۳ دلیل برای اینکه» محصول نت‌فلیکس است. او در مجموعه تلویزیونی «آناتومی گری» نیز نقش دکتر ادیسون مونتگومری را بازی کرده است.

در همین زمینه: چهره‌پردازی ستاره زن ۵۷ ساله در نقش پیرمرد ۸۲ ساله جدول | ۸۷ کشور در اسکار خارجی ۲۰۱۹ مرگ تهیه‌کننده برنده دو اسکار در ۸۳ سالگی ترک مصاحبه استیون سیگال با مطرح‌شدن اتهام جنسی‌اش

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت