Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: برای تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی ۱۰ دستگاه خودروی آتش نشانی با تجهیزات کامل خریداری شده است.
حمیدرضا خانپور افزود: دو دستگاه ماشین به همراه تجهیزات آتش نشانی هم با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال به زودی خریداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اهمیت و نقش اقدامات پیشگیرانه در کاهش خطرات و خسارات وارده به واحد‌های تولیدی و صنعتی اضافه کرد: برنامه‌های دیگری همچون خرید و تجهیز خودرو‌های آتش نشانی، امداد و نجات، شناسایی و پایش واحد‌های صنعتی پرخطر، بازدید‌های دوره‌ای از دستگاهها، آموزش پرسنل واحد‌های صنعتی و شناسایی کانون‌های خطر انجام شده است.
به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با انجام این اقدامات، حوادث در شهرک‌ها و نواحی صنعتی طی نیمه نخست سال، ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آتش نشانی ایستگاه اطفا حوادث شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد