Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی سابق اینتر می گوید با این که بارسلونا از بهترین بازیکن جهان بهره می برد اما شاگردان اسپالتی در نیوکمپ نباید ترسی به خود راه دهند.

طرفداری- دیگو میلیتو، اسطوره آرژانتینی اینتر که گل های قهرمانی تیمش را در فینال لیگ قهرمانان 2010 به ثمر رساند، مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داد.

وضعیت کنونی اینتر:

اکنون اینتر در مسیر صحیحی قرار دارد و از بازیکنان و سرمربی خوبی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها باید خیلی سریع فاصله شان را در سری آ با قهرمان کم کنند. تنها راه محقق کردن این هدف، کسب نتیجه و ارائه عملکرد همانند ماه گذشته است. اینتر همیشه باید تا پایان مبارزه کند. دو بازی اول اینتر در لیگ قهرمانان فوق العاده بود اما هنوز جای پیشرفت زیادی وجود دارد. اسپالتی اکنون تیم خوبی در اختیار دارد اما باید تصمیمات درستی نیز بگیرد زیرا بازی کردن در لیگ قهرمانان با بازی در سایر مسابقات متفاوت است. 

 رویارویی اینتر و بارسلونا:

اینتر هرگز نباید در نیوکمپ بترسد، اگرچه بازی در این استادیوم می تواند هر تیمی را بترساند چون در این استادیوم برابر بهترین بازیکن دنیا قرار خواهند گرفت. البته من مطمئنم که اینتر در نیوکمپ یک بازی عالی ارائه می دهد. رویارویی با میلان پس از بازی با بارسلونا؟ دربی همیشه دربی است. این یک بازی بسیار خاص است. وقتی در این مسابقه بازی می کنید، می دانید که تمام دنیا این بازی را می بیند. باید در این بازی از فاکتورهایی چون اراده بالا، محکم بودن و میل به پیروزی استفاده کنید. 

 تمجید از لائوتارو مارتینز:

لائوتارو از نظر ساختار فیزیکی، تکنیکی و ذهنیت بازیکن کاملی است. او جوان است اما می داند که می خواهد به چه چیزی برسد. او می داند که چه وظایفی را باید بر خود تحمیل کند و چنین چیزی در سن او مسئله بسیار مهمی است. می دانم که لائوتارو می تواند بسیار خوب کار کند، مثل کاری که همین الان می کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس