Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:59:50 GMT

نقش رزمندگان استان سمنان در دفاع مقدس تشریح شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۶۹۷۱

نقش رزمندگان استان سمنان در دفاع مقدس تشریح شود

مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به نقش مهم رزمندگان این استان در دفاع مقدس گفت: امروز باید نقش مهم رزمندگان استان سمنان در دفاع مقدس برای نسل جدید جامعه در سطح کشور تشریح شود. ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری ظهر امروز در آئین تودیع خود و معرفی حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشنایی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان سمنان همواره پای انقلاب اسلامی خود ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور و نقش‌آفرینی رزمندگان استان سمنان در دفاع مقدس افزود: مردم ولایتمدار استان سمنان در دفاع مقدس حضوری گسترده و مؤثر داشته و در آن نقش‌آفرینی کردند.

مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: نقش رزمندگان استان سمنان در 2 عملیات والفجر 8 و نقش بسیار برجسته و ویژه بود و این مهم جای افتخار دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قندهاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نقش‌آفرینی رزمندگان استان سمنان در دفاع مقدس به ویژه عملیات مرصاد، بر لزوم معرفی هرچه بیشتر این نقش‌آفرینی از سوی رسانه‌ها تأکید کرد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم استان سمنان در عرصه‌های مختلف انقلابی اسلامی عنوان کرد: مردم استان سمنان در انتخابات گذشته نمره خوبی گرفتند و حضوری گسترده در آن داشتند.

مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان با اشاره به در پیش بودن برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی در این استان عنوان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و جشن پیروزی انقلاب را در چهل سالگی آن هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید محسن حسینی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مسجد جامع سنندج اظهار کرد: در دین مبین اسلام جنگ نفی شده اما دفاع از شرف، پرچم و مردم در تاریخ مقدس بوده است و نظام ایران اسلامی همیشه در حالت تدافعی بوده و همچنان خواهد بود.

وی با تقدیر از سپاه پاسداران در عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی افزود: عملیات وعده صادق بیانگر دفاع ایران از خون پاک شهدای این مرز و بوم است که شادی را به مردم ایران اسلامی داد و ابهت اسرائیل را فرو شکست.

امام جمعه موقت سنندج گفت: حضرت رسول اکرم (ص) وطن و حب وطن را مهم دانسته و دوستدار وطن بوده است و علاقه به وطن از رسول اکرم (ص) به ما رسیده است و باید همه ما دوستدار آب و خاک وطن خود باشیم و برای دفاع از آن، همه ما بکوشیم.

کردستانی‌ها مردمانی وطن دوست هستند

ماموستا حسینی با بیان اینکه مردم کردستان، مردمانی وطن دوست و سرزمین و دین دوست هستند، اضافه کرد: همه ما باید از آب و خاک کشورمان دفاع کنیم و قدردان نیروهای نظامی و امنیتی در حراست از این کشور باشیم تا همچنان آسایش و آرامش را در این سرزمین ببینیم.

وی همچنین ضمن قبولی طاعات و عبادات همه بندگان در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: عظمتی که در عبادت و راز و نیاز با پروردگار وجود دارد در هیچ چیز دیده نمی‌شود و پناه بردن به خداوند متعال راهکار برون رفت از مشکلات و گرفتاری‌ها است و باید همواره به خداوند متعال توکل کرد و به عبادت پرداخت و راز و نیاز را فقط به ماه رمضان محدود نکنیم.

امام جمعه موقت سنندج با تبریک روز ارتش به نیروهای مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران و لشکر ۲۸ پیاده کردستان اذعان کرد: ارتش در ایجاد امنیت و آرامش مردم و کشورمان نقش مؤثری دارد و وجود نیروهای ارتش و تلاش شبانه روزی آنها قابل تقدیر است و برای مردم جایگاه ارزشمندی دارند.

وی همچنین خدمت مسؤولان به مردم خواستار شد و بیان کرد: هر مسؤولی که به مردم خدمت می‌کند مایه سربلندی مردم و استان است و برای آنها از خداوند متعال خواهان موفقیت خواهیم بود.

کد خبر 6082410

دیگر خبرها

  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم