Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@01:11:25 GMT

استمرار روزهای تلخ آقای گل جام جهانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۷۰۶۳

هری کین، مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس مدت هاست قادر به تکرار درخشش گذشته خود در ترکیب سه شیرها نیست.


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه هری کین موفق به کسب عنوان آقای گلی جام جهانی روسیه 2018 شد اما بیشتر درخشش او معطوف به بازی های ساده تر تیم ملی انگلیس در مرحله گروهی بود و وی نتوانست در جریان بازی در دیدارهای مراحل حذفی تیمش را در امر گلزنی یاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگرچه ستاره تاتنهام دیشب دیرک دروازه کرواسی را به لرزه درآورد، اما حالا و با احتساب ناکامی دیشب هری کین برابر تیم ملی کرواسی در گلزنی و رضایت دادن 2 تیم به تساوی بدون گل، او 6 بازی متوالی است برای سه شیرها موفق به گلزنی نشده است و آخرین بار هری کین در دقیقه 57 دیدار برابر کلمبیا در مرحله یک هشتم جام جهانی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

 

در گذشته و در بین ماه های ژوئن تا سپتامبر 2016 نیز هری کین در 6 بازی متوالی در گلزنی ناکام بود اما در 3 مسابقه بعدی 5 بار دروازه رقبا را باز کرد و گرت ساوتگیت امیدوار است این اتفاق دوباره برای کاپیتان تیمش تکرار شود.

 

 

 

تیم ملی انگلیس تاتنهام هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس تاتنهام هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!

ستاره برزیلی رئال مادرید یکی از جوان‌ترین کاپیتان‌های تاریخ تیم ملی فوتبال برزیل است.

طرفداری | وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در بازی دوستانه مقابل اسپانیا خواهد بود.

به گزارش ماریو کورتانگا از اتلتیک، وینیسیوس جونیور در 23 سالگی کاپیتان برزیل خواهد شد و این اتفاق او را به یکی از جوان‌ترین کاپیتان‌های تاریخ سلسائو تبدیل می‌کند. کادر فنی تیم ملی فوتبال برزیل تصمیم گرفت تا در بازی دوستانه این کشور مقابل اسپانیا که در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، بازوبند کاپیتانی سلسائو را بر بازوی وینیسیوس جونیور ببندد. این اتفاق در حالی در بازی امشب دو تیم اسپانیا و برزیل روی می‌دهد که کریستیانو رونالدو، الگوی وینیسیوس جونیور هم در 23 سالگی، برای اولین بار کاپیتان تیم ملی پرتغال شد.

وینیسیوس جونیور در سال‌های اخیر به یکی از ستاره های فوتبال جهان تبدیل شده و در فصل جاری عملکردی درخشان در رئال مادرید داشته است. کاپیتانی تیم ملی برزیل در 23 سالگی افتخاری بزرگ برای وینیسیوس جونیور است و می تواند نقطه عطفی در دوران حرفه ای او همچون الگوی‌اش، کریستیانو رونالدو باشد.

جوان‌ترین کاپیتان تیم ملی برزیل کیست؟

نیمار در سال 2014 و در 22 سالگی به جوان‌ترین کاپیتان تاریخ تیم ملی فوتبال برزیل تبدیل شد. این اتفاق در بازی دوستانه تیم ملی برزیل مقابل کلمبیا صورت گرفت که در آن مقطع زمانی، دونگا هدایت زردپوشان سلسائو را برعهده داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • خلاصه بازی برزیل 3 - اسپانیا 3
  • شرمنده‌ام که در کشورم علیه کاپیتان‌مان سوت می‌زنند!
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • قایدی با توپ پُر و گل در تیم ملی
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| برتری یک نیمه ای ایران مقابل ترکمنستان با گلزنی قائدی
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!