Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@21:02:53 GMT

کرایه ماشین ون از مرز مهران تا شهر مقدس نجف اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۷۱۳۵

رکنا: کرایه ماشین ون از مرز مهران تا شهر مقدس نجف به ازای هر نفر ۱۷ هزار دینار است که به پول ما حدود ۲۲۰ هزار تومان محاسبه می‌شود.

به گزارش رکنا، کرایه ماشین ون از مرز مهران تا شهر مقدس نجف به ازای هر نفر ۱۷ هزار دینار است که به پول ما حدود ۲۲۰ هزار تومان محاسبه می‌شود.

از شهر نجف تا کربلا که عمدتا پیاده مشرف می‌شوند، کرایه اتوبوس و ون ۳ هزار و ۵۰۰ دینار و سواری چهار نفره، برای هر نفر ۶ هزار دینار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سیل در تهران / وحشت به دل پایتخت نشینان افتاد ! انتشار محتوای جعبه سیاه هواپیمای دختر ترکیه ای در ایران + جزییات زن 18 ساله در جاده نیشابور توسط تبهکاران نقابدار ربوده شد! این 2 زن مرموز مرد از آب درآمدند! + عکس در قرار خصوصی سردار آزمون با بازیگر زن ایرانی چه گذشت؟ + عکس اولین عکس ها از داعشی ها در زندان / گزارش تنها خبرنگاری که به میان وحشت رفت ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ 5 روز تجاوز مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش!+ عکس دردناکترین عکس از کباب کردن خرس در نوشهر! فریبا رازی داشت و باید سریع عروس می شد / پیمان با عروس باردار داماد شد! 2 زن اجازه دادند شوهرشان زن سوم بگیرد! / مرد 3 زنه چه رازی داشت؟! مردی سر خود را برید تا خوب نفس بکشد! + فیلم مهمان جنجالی علی ضیاء کلیه اش را بخاطر بچه سرطانی نفروخته بود!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه شهر ماشین مرز ون نجف عکس فیلم روزنامه اینستاگرام زندگی عراق کشته زن ایران زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رحیمی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی کاشت محصولاتی مانند: گوجه، خیار و بامیه اظهار کرد:  با نزدیک شدن به  زمان برداشت صیفی جات در شهرستان مهران کار مقابله غیر شیمایی با آفات این محصولات نیز  از طریق رها سازی زنبور‌های براکون شروع شده است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات