Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند عصر امروز در آیین معارفه دانشجویان نوورود دانشگاه خلیج فارس بوشهر افزود: دانشگاه‌ها باید شرایطی را ایجاد کنند که مطالبات دانشجویان در حوزه‌های مختلف طرح شود.

وی با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در تربیت نیروی انسانی بیان کرد: آینده کشور درگرو توانمندی و کارآمدی دانشگاه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهرخطاب به دانشجویان گفت: با توجه به ظرفیت و منابع خدادای فراوان استان بوشهر و دارا بودن تاریخی پرافتخار آینده‌ای روشن و پرامید خواهید داشت.

رئیس دانشگاه خلیج فارس نیز تصریح کرد: دانشگاه باید محیط گفتگو و نقد آزادانه دانشجویان باشد تا پویایی دانشگاه را به همراه داشته باشد.

دکترعبدالمجید مصلح تعداد دانشجویان نوورود دانشگاه خلیج فارس را دو هزارو ۳۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: اکنون  هشت هزار و ۴۰۰ دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ک

ورود ۲۳۰۰ دانشجو به دانشگاه خلیج فارس بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه دانشجو تحصیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، اصفهان، فارس، هرمزگان، کرمان و یزد و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش پیش‌بینی می‌شود.

جمعه به جز سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و بوشهر، این وضعیت را خواهیم داشت.

شنبه در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، شمال شرق و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز بارش پیش‌بینی می‌شود.

۲ روز آینده در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز نیز بارش رخ خواهد داد و دریا در این نواحی مواج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال