Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@03:45:34 GMT

زیباترین انواع مدل شومیز حریر طرح دار

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۷۲۸۳

زیباترین انواع مدل شومیز حریر طرح دار

کوکو شانل می‌گوید: "سادگی کلید ظرافت واقعی است. " او به طور حتم درست گفته است! چه چیزی در مورد شومیز حریر طرح‌دار بسیار ویژه است؟ خنک و همه کاره است، به علاوه می‌توان آن را هر روز و هر شب سال، بدون توجه به فصل پوشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شومیز حریر طرح دار این است که شما می‌توانید آن را با اغلب لباس‌ها مانند شلوار جین چسبان یا گشاد، کت و پالتو و حتی دامن‌های براق ست کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من شخصا، عاشق طرح‌های بی‌نظیر و توری هستم، که خیلی جذاب و دلفریب هستند. مهم نیست مد امروز چیست (همانطور که می‌دانید مد می‌آید و بر می‌گردد)، اما شومیز حریر طرح دار یک انتخاب بی انتها است، که با هر شلوار و دامنی مناسب است. به همین دلیل، زیباترین انواع مدل شومیز حریر طرح دار را برای شما انتخاب کرده ایم تا نحوه ست کردن انواع شومیز را دریابید.                           منبع:ستاره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک شومیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زیباترین سفره هفت سین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شهردار یزد با اشاره به حضور ۳۰ هنرمند و خانواده در این جشنواره گفت: تنوع و ایده‌های نو و خلاقانه‌ای در این دوره به نمایش گذاشته شد.

ابوالقاسم محی الدینی افزود: خانواده‌ها در این جشنواره مشارکت فعالی داشته و از این سفره‌ها پس از ارزیابی و اهدای جوایز، در مراکز عمومی شهر استفاده خواهیم کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد هم از آغاز شادراه نور خبر داد و اظهار داشت: این شادراه از ۲۸ اسفند تا هفتم فروردین در بلوار بسیج برپا خواهد شد.

مصطفی زارع زاده ادامه داد: قرار است در این شادراه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین آموزش شهروندی و موزه زنده و یزد قدیم اجرا شود.

دیگر خبرها

  • پیتر اشمایکل: پوشیدن کت و شلوار شخصیت متفاوتی به تن هاخ بخشید؛ دلیلی برای تغییر سرمربی نمی‌بینم
  • دریاچه سد دز، یکی از زیباترین دریاچه‌های خوزستان (فیلم)
  • رونمایی از زیباترین پیراهن سال (عکس)‏
  • دریاچه سد دز، یکی از زیباترین دریاچه‌های خوزستان + فیلم
  • راهنمای خرید چراغ حیاطی
  • راز خوب ایستادن پیراهن مردانه در شلوار (فیلم)
  • فراری 458 ایتالیا با کت و شلوار ژاپنی! (+عکس)
  • برگزاری جشنواره زیباترین سفره هفت سین
  • بهترین مرکز چاپ پرچم کجاست؟
  • عجیب‌ترین و زیباترین مار‌های جهان (فیلم)