Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@09:29:24 GMT

دستگیری یک تیم تروریستی در کرمانشاه + عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۷۵۰۷

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - وزارت اطلاعات از دستگیری یک تیم تروریستی تجزیه‏ طلب در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرانلاین روابط عمومی  و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد : باعنایت خداوند متعال و اقدامات تخصصی سربازان گمنام امام زمان عج در اداره‏ کل اطلاعات کرمانشاه،یک تیم تروریستی تجزیه‏ طلب که از مرزهای غربی وارد و در خانه تیمی مستقر شده بودند،تحت رصد و اشراف قرار گرفته و دو نفر از تروریست‏‌ها در درگیری مسلحانه به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این تیم تروریستی چند قبضه سلاح، نارنجک،تجهیزات جنگی و اسناد درون‏ گروهکی به دست آمده است. این اسناد مبیّن حمایت کشورهای مرتجع عربی از اقدامات تروریستی در داخل کشور و برنامه عملیاتی  این تیم برای چندین اقدام تروریستی در استان کرمانشاه حکایت دارد.

2929

کلید واژه‌ها : وزارت اطلاعات - تروریسم -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت اطلاعات تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری یکی از اعضا گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یکی از اعضا گروهک تروریستی جیش الظلم در این استان خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قشم با هوشیاری و تسلط اطلاعاتی یکی از اعضاء گروه تروریستی چیش الظلم بنام «الف صدیقی» را شناسایی و دستگیر کردند. 

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شدمتهم دارای سوابق متعدد ضدامنیتی و کیفری، سرقت مسلحانه، کلاهبرداری بوده و تحت تعقیب چندین استان می‌باشد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که متهم دستگیر شده در سال ۱۴۰۱ نیز به اتهام اقدامات ضدامنیتی در ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان دستگیر شده است، اظهار داشت: تحقیقات فنی و پلیسی لازم بر روی این متهم همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برلین: درباره حمله تروریستی به مسکو هیچ اطلاعاتی نداشتیم
  • دستگیری ۱۸۷ سارق در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • دلایلی برای دست داشتن اوکراین در حمله به مسکو وجود دارد
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • اطلاعات بیشتر از حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش
  • دستگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان
  • دستگیری عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان
  • دستگيری يکی از اعضای جيش الظلم در هرمزگان
  • شناسایی و دستگیری یکی از اعضا گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان
  • شناسایی و دستگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان