Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:51:38 GMT

شجاع ناامید؛ خلیل زاده تاثیرگذار

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۷۵۴۷

مدافع شمالی پرسپولیس به روزهای ناامید از حضور در تیم ملی دست یافته و کارلوس کی‌روش قرار نیست او را برای ارزیابی به اردوی تیمش دعوت کند.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که یکی از نفرات موردعلاقه کارلوس کی‌روش تا پیش از جام جهانی برزیل محسوب می‌شد، بعد از آن با توجه به حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و عدم رضایت زلاتکو کرانچار برای حضور در اردوی تیم ملی، از لیست کارلوس کی‌روش طی این مدت خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شجاع خلیل زاده در اوج جوانی با رفتاری غیرحرفه‌ای در آن مقطع مصاحبه تندی را متوجه سرمربی تیم ملی کرد که اکنون باعث شده تا همچنان از پیراهن تیم ملی دور بماند.


شجاع خلیل زاده که در آخرین بازی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا زمینه ساز یکی از حساس‌ترین و تاریخی‌ترین گل‌های پرسپولیس لقب گرفته و با ارسال جالب توجهش برای علی علیپور او را در مصاف تک تک با گلر السد قرار داد تا در نهایت تک گل این تیم رقم بخورد، همچنان شانس خود را برای بازگشت به تیم ملی دور و دورتر می‌بیند. این اتفاق در حالی رخ داده که شجاع خلیل زاده در فصل هجدهم بهترین نمایش خود را با پیراهن شماره 3 پرسپولیس به جا گذاشته و کاملا برانکو ایوانکوویچ را امیدوار کرده است.


مدافع پرسپولیس با این شرایط تاثیرگذاری در ترکیب سرخپوشان اکنون در اوج ناامیدی برای بازگشت به اردوگاه تیم ملی و قرار گرفتن در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش قرار دارد و با این حال امیدوار است با تداوم نمایش موفق خود در ترکیب پرسپولیس بتواند بزرگترین افتخار باشگاهی سالیان اخیر فوتبال ایران را نام خود کند.

 

پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته زنگ خطر برای وضعیت سلامتی کارلوس ته‌وز  به صدا درآمد. اسطوره فوتبال آرژانتین به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شد، اگرچه اطرافیان وی تایید کردند که شرایط او بهتر شده و حمله قلبی را به سلامت رد کرده است.

این بازیکن سابق آرژانتینی تحت معاینات پزشکی قرار گرفت تا دلیل دردش مشخص شود، نتایج رضایت بخش بود و او امروز چهارشنبه آزمایش های تشخیصی بیشتری را قبل از ترخیص و پیوستن به تمرینات تیمش "ایندیپندینته" انجام خواهد داد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: «مربی ما، کارلوس ته‌وز، با درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو بستری شد. نتیجه آزمایشات رضایت بخش بود. فردا قرار است آزمایش های تکمیلی انجام شود و سپس او مرخص خواهد شد.»

ته‌وز، در 22 آگوست 2023 به عنوان سرمربی ایندیپندنته منصوب شد و با نجات تیم از سقوط توانست عملکردی موفق داشته باشد. تیم او حالا به نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال آرژانتین نیز صعود کرده است.

ته‌وز سابقه بازی برای بوکاجونیورز، منچستریونایتد، منچسترسیتی، یوونتوس و وستهم را در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید