Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سرپرست باشگاه استقلال «طارق بن همام» بازیکن عراقی آبی پوشان را فرزند استقلال دانست و گفت: ابتدا این بازیکن باید به ایران بیایید و حرف هایش را در کمیته انضباطی باشگاه استقلال بشنویم و بعد درباره وی تصمیم گیری کنیم.

«امیرحسین فتحی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به رفتار غیر حرفای «طارق بن همام» که در سفر به کشور عراق در یک بازی دوستانه برای تیم نیروی هوایی این کشور، تیم سابقش به میدان رفت، اظهار داشت: او نباید این کار را انجام می داد و غیر حرفه ای رفتار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه طارق بن همام به دلیل مصدومیت در مسابقات و تمرینات استقلال شرکت نمی کرد و باید به توصیه پزشکان باشگاه استراحت می کرد، افزود: حضور این بازیکن در یک مسابقه دوستانه آن هم با پیراهن تیم سابقش صحیح نبوده است.
سرپرست باشگاه استقلال درباره انتقاداتی که «طارق بن همام» ازمربیان و مسولان استقلال داشت، تصریح کرد: او یک بازیکن جوان است و به طور حتم خیلی دوست داشت در بازی با تیم ملی آرژانتین تیم ملی کشورش را همراهی کند و از روی احساس حرف هایی را بر زبان آورده است.
فتحی در پاسخ به این پرسش که باشگاه استقلال چه تنبیه ای برای «طارق بن همام» در نظر خواهد گرفت، گفت: او فرزند استقلال است و ابتدا باید به ایران بیایید و حرف هایش را در کمیته انضباطی باشگاه استقلال بشنویم و بعد درباره تصمیات احتمالی تصمیم گیری کنیم.
وی پیرامون شکایت باشگاه استقلال از «جیری ساناک» که در کادر فنی استقلال حضور داشت اما پیش از اردوی پیش فصل آبی ها در ترکیه به کشورش سفر کرد و با وجود داشتن قرارداد هرگز برنگشت، اظهار داشت: شکایت نامه ای را تنظیم و به فدراسیون بین الملی فوتبال(فیفا) ارسال کردیم تا بابت عدم حضور این مربی اهل جمهوری چک شکایت کنیم. او متاسفانه به قراردادی که با باشگاه استقلال داشت عمل نکرد.

** روند خوب استقلال ادامه پیدا خواهد کرد
فتحی افزود: استقلال شرایط خوبی دارد و روند صعودی استقلال که از دو بازی در جام حذفی و لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان آغاز شده است، ادامه پیدا خواهد کرد و من همان طور که بارها اعلام کرده ام به آینده استقلال بسیار خوشبین هستم و بهترین روزها را برای این تیم پیش بینی می کنم.
سرپرست باشگاه استقلال با ابراز امیدواری نسبت به نتیجه دیدار استقلال و سایپا که بیست و هفتم مهرماه در چارچوب مسابقات لیگ برتر برگزار می شود، اظهار داشت: امیدواریم با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان استقلال در این مسابقه به برتری رسیده و سه امتیاز دیگر را به دست آوریم.

** مشکلی برای دریافت ارز با نرخ بازار ثانویه نداریم
وی در خصوص دریافت ارز ثانویه از بانک مرکزی، خاطرنشان ساخت: در این باره مشکلی وجود ندارد و به طور حتم اگر نیازی داشته باشیم ارز با نرخ بازار ثانویه به باشگاه استقلال تعلق خواهد گرفت تا پرداخت هایمان را به به بازیکنان و مربیان خارجی و امور بین الملل باشگاه استقلال انجام دهیم.
فتحی در پایان گفت: باز هم تاکید می کنم برای اضافه شدن فرد جدیدی به فهرست کادر فنی استقلال نامی مطرح نشده است و در نام ها و گزینه هایی که شنیده می شود به دور از واقعیت است.
ورزشی **م.ت**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فتحي استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری بعدازظهر روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه پس از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌های اجرایی و حفاظتی تشکر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین حاجیلو با اعلام اینکه داوطلبانی به تعداد کمتر از انگشتان دست که در آزمون‌های روز پنجشنبه ابزار ممنوعه به همراه داشتند شناسایی شدند، افزود: یکی از این داوطلبان که در دقایق ابتدایی آزمون اقدام به تهیه یک صفحه عکس از دفترچه کرده بود پس از پنج دقیقه دستگیر شد و پس از آن هم سه نفر در دو شهرستان متفاوت ابزار ممنوعه به همراه داشتند که قبل از هرگونه اقدامی و بلافاصله دستگیر شدند و هر چهار نفر به منظور شناسایی سرشبکه‌های مجرم و کلاهبردار تحویل مراجع انتظامی شده‌اند و قطعاً سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان شاکی پیگرد قضائی متخلفان را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: خوشبختانه آزمون سراسری با تمهیدات اندیشیده شده بدون هرگونه مشکلی در روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با سلامت کامل برگزار شد.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری با تشکر از خانواده‌ها و داوطلبانی که با رعایت دستورالعمل‌های اجرایی و حفاظتی و تکیه بر توان علمی خود در آزمون سراسری شرکت کردند، تاکید کرد: داوطلبان آزمون علوم تجربی نیز توجه داشته باشند که فریب ادعا‌های دروغین را نخورند و آگاه باشند همراه داشتن هرگونه ابزار الکترونیک حتی اگر مورد استفاده نیز قرار نگیرد ممنوع بوده و مجازات سنگینی در پی خواهد داشت.

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور افزود: نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به داوطلبان جای تقدیر دارد و این آگاهی بخشی به رعایت عدالت آموزشی و شایسته گزینی و حفظ حقوق عامه داوطلبان منجر شده و رضایت آنان را به دنبال خواهد داشت.

وی درباره آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی که عصر پنجشنبه برگزار شد نیز گفت: در آزمون گروه آزمایشی هنر ۵۲ هزار و ۸۱۹ داوطلب و در آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی ۸۴ هزار و ۵۶۷ داوطلب شرکت کردند که این آزمون‌ها در سلامت کامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند