Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه خسروی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه بارش‌زا به جو استان خبر داد و گفت: این سامانه شرایط را برای وقوع بارندگی مناسب برای استان فراهم می‌کند.

وی از ورود سامانه بارش‌زا به جو استان خبر داد و گفت : در آستانه ورود نخستین سامانه بارش زا خوبی به جو استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: این سامانه از اواخر وقت فردا یکشنبه، ۲۲ مهرماه به جو استان نفوذ و شرایط را برای وقوع بارندگی مناسب برای استان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به خبری خوبی برای کشاورزان، افزود: طی هفته آینده و ۱۰ روز ابتدایی آبان‌ماه جاری در بیشتر نقاط استان بارش مناسبی به اصطلاح «پله» رخ می‌دهد تا کشاورزان از شرایط استفاده کنند.

خسروی پاییز امسال را نسبت به پاییز سال گذشته پربارش‌تر پیش‌بینی کرد و افزود: هوا در نیمه دوم پاییز قدری سردتر از مدت زمان مشابه سال گذشته است.

وی برای فصل زمستان بارش‌ها را نرمال اعلام و بیان کرد: زمستان امسال نیز نسبت به زمستان سال گذشته سردتر پیش‌بینی می‌شود.

وی بارش‌ها را برای بهار سال آینده مناسب و کمتر ازبهار امسال پیش‌بینی کرد.

خسروی اضافه کرد: پراکنش بارش‌های آبی سال پیش‌رو در مجموع بهتر است.



انتهای پیام/د زمستان امسال نیز نسبت به زمستان سال گذشته سردتر است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست بحران اب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه سرد بارشی به یزد

ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد از ورود سامانه سرد بارشی به استان در اواخر هفته جاری و احتمال سرمازدگی درختان و محصولات کشاورزی خبر داد.

بنا بر این پیش بینی  از بعدازظهر پنجشنبه تا جمعه با فعالیت موج سرد جوی،  وزش باد به ‌نسبت شدید بعضا با گرد و خاک و در برخی مناطق رگبار باران با احتمال رعد و برق (در ارتفاعات برف) و از جمعه تا شنبه کاهش دما اتفاق خواهد افتاد.

هواشناسی استان با اعلام هشدار سطح زرد، کاهش دید و کیفیت هوا، جاری شدن رواناب و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و احتمال سرمازدگی درختان و محصولات کشاورزی در صبح روز شنبه یازدهم فروردین ماه را پیش بینی کرده و خواستار اتخاذ تدابیر لازم مسئولان و مردم در این رابطه شده است.

تمام شهرستانهای استان شامل یزد، ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، زارچ، مروست، مهریز، میبد و هرات متاثر از این سامانه خواهند بود.

کمینه دمای صبح امروز استان مربوط به سبزدشت با دمای صفر درجه و بیشینه دمای ظهر دیروز نیز از بافق با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

هرچند نوسانات دمایی شهر یزد طی شبانه روز گذشته بین ۱۰ تا ۲۴ درجه بوده ولی پیش بینی شده در روز جمعه کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما تنها در این شهر را شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم| کولاک و برف بهاری در خراسان شمالی
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد
  • ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان
  • با ورود چندین سامانه بارشی تا حدودی کسری بارش اردبیل جبران شد
  • مسافران کرمانشاه امسال قوانین رانندگی را بهتر رعایت کردند
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز
  • بارش ۵۴.۴ میلیمتری باران در روستای چهارچوبه گرمه
  • بیشترین بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در گلستان سهم پارک ملی گلستان
  • ورود بیش از ۷ میلیون نفر به استان قم در ایام نوروز امسال
  • فیلم| زمستان در بهار؛ گردنه نقره‌کمر تفرش سفیدپوش شد