Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: 69نفر در حادثه تروریستی 31شهریور اهواز مجروح و در بیمارستان ها پذیرش شده و زیر درمان قرار گرفتند که 45 نفر از این تعداد زیرپوشش خدمات بنیاد شهید خوزستان قرار می گیرند. ناطقان: عبدالرضا فرجیان افزود: کمیسیونی در 2 نهاد سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی تشکیل و وضعیت مجروحیت آنان با توجه به مدارک بالینی آنان مورد بررسی قرار گرفته و به زودی نتیجه آن به کمیسیون درصد جانبازی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور منعکس و سپس حداکثر 2ماه مجروحان معرفی شده به بنیاد شهید تعیین درصد، و زیرپوشش قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به دستور رییس سازمان متبوع مبنی بر فوریت تعیین درصد مجروحان و تعیین تکلیف شهدای حادثه تروریستی 31شهریور اهواز بیان کرد: کارهای مقدماتی در بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان انجام شده و مشکل و ابهام خاصی وجود ندارد.

خانواده های شهدای حادثه تروریستی اهواز تا دهم آبان زیرپوشش بنیاد شهید قرار می گیرند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: خانواده های معظم شهدای حادثه تروریستی اهواز تا دهم آبان مصادف با چهلمین روز این حادثه زیرپوشش خدمات حمایتی بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان قرار می گیرند.

فرجیان با بیان اینکه کارهای مقدماتی برای زیرپوشش قرار دادن خانواده های شهدا در روزهای نخست پس از این حادثه صورت گرفته افزود: خانواده های 24شهید این حادثه از خدمات بنیاد شهید بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: خدمت به خانواده های شهدای افتخاری ماندگار برای خدمتگزاران خواهد بود.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه ، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، 2 روز پس از حادثه تروریستی 31شهریور اهواز با حضور در منازل تعدادی از خانواده های شهدای این حادثه، از مجروحان بستری در بیمارستان های اهواز از آنان عیادت و در آیین تشییع شهدای این حمله تروریستی شرکت کرد.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بر رسیدگی فوری به وضعیت مجروحان و خانواده های شهدای این حادثه تروریستی تاکید کرده بود. منبع: تسنیم برچسب ها: مجروح ، حادثه تروریستی اهواز ، بنیاد شهید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مجروح حادثه تروریستی اهواز بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت تدوین کتاب یا نرم‌افزاری برای احصاء و تحلیل محتوای بیانات مقام معظم رهبری با کلیدواژه‌های شهید و شهادت اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی این کمیته استخراج اسامی شهدای علمی استان فارس و برنامه‌ریزی برای دیدار با خانواده این شهداست.

محمدرضا قائدی اضافه کرد: این وظیفه دانشگاهیان دانشگاه‌های مختلف استان فارس است که در برنامه دیدار با خانواده شهدای علمی مشارکت کنند و دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد در شهرستان‌های استان فارس از سوی واحد‌های خود متولی برگزاری این مراسم شود.

رئیس کمیته علمی آموزشی و پژوهشی کنگره بزرگداشت ۱۵ هزار شهید استان فارس تأکید کرد: در راستای گرامیداشت این شهدا تدوین دانشنامه دفاع مقدس از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولی ایران در دمشق