Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@04:55:30 GMT

رهایی از قصاص با گذشت اولیای دم درقزوین

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۸۲۱۵

مدیر زندان مرکزی قزوین گفت: فردی که به قصاص نفس محکوم شده بود با گذشت اولیای دم از مرگ حتمی نجات یافت. آفتاب‌‌نیوز : محمود ترابی مدیر زندان مرکزی قزوین گفت: فردی که از سال ۹۳ به اتهام قتل، محبوس بود با پیگیری‌های مستمر مسئولان واحد مددکاری و واحد ویژه مصالحه قتل شورای حل اختلافِ زندان مرکزی، سرانجام با رضایت اولیای دم از مجازات اعدام رهایی یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترابی خاطرنشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ گذشت، زندگی آرام همراه با امنیت را به دنبال دارد و امیدواریم این عمل خداپسندانه بیش از پیش گسترش یابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد خبر: ۵۵۰۷۵۵ تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قصاص قصاص قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علی جم در همایش بزرگ ایمنی و در جمع مدیران، کارشناسان و تکنسین‌های حوزه بهره برداری با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی فردی و گروهی، افزود:بستن کمربند ایمنی در هنگام صعود از تیر برق، بررسی فرسودگی پایه‌ها پیش از صعود و به کارگیری لوازم ایمنی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌بایست موردتوجه قرار گیرد.


وی اضافه کرد: در سال گذشته ۴.۵ میلیارد تومان برای خرید لوازم فردی و گروهی هزینه شد و به تعداد هر برق کارشبکه چهار دست لباس کار توزیع شد.


این مسئول یادآور شد: محیط کارگاهی به محض خروج از خودرو ایجاد شده و مکلف هستید که کلاه و دستکش را به عنوان یک ابزار ایمنی فردی مورد استفاده قرار دهید.


وی خاطرنشان کرد: کارت ایمنی روی خودرو‌های عملیاتی نیز باید روزانه توسط گروه عملیاتی تکمیل و توسط مدیران مربوطه رویت و به امضا برسد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد: رعایت موارد ایمنی، صرفا برای حفاظت شما است و حفظ نیروی انسانی به عنوان یک ارزش سازمانی برای ما در صنعت برق دارای اهمیت بسزایی است.

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • رهایی دو زندانی ازبند با کمک مالی معلم خیرآران وبیدگلی
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم