Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، قهرمان جام جهانی 2014 بعد از تساوی بدون گل با فرانسه در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها به دنبال پیروزی است و هلند که بازی اولش را 2 بر یک به فرانسه باخته به چیزی کمتر از سه امتیاز این بازی خانگی راضی نمی‌شود.

آلمان آخرین بار در سال 2002 به هلند باخته و در پنج دیدار آخرش با این تیم دو برد و سه تساوی داشته، آن طرف هم هلند در پنج تا از شش بازی خانگی آخرش به پیروزی رسیده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هلند اگرچه در دوران تغییر به سر می‌برد اما آمار خوبی در گلزنی دارد. این تیم که از راهیابی به یورو 2016 و جام جهانی 2018 باز ماند، با بازنشستگی آرین روبن و وسلی اشنایدر چهره تازه‌ای پیدا کرده، در ماه‌های اخیر به فرانسه، پرتغال و ایتالیا گل زده و در 16 بازی آخرش تنها در دو تا گل نزده.

آلمان هم بعد از جام جهانی ناامیدکننده‌ای که داشت، همچنان در حال بازسازی است و برنده چهار قهرمانی جهان در 9 بازی‌اش در سال 2018 تنها در یکی کلین‌شیت کرده؛ تیم رونالد کومان هم مشکل دفاعی دارد و در شش بازی آخر تنها در یکی دروازه‌اش را بسته نگه داشته.

آلمان که برای نخستین بار بعد از 80 سال نتوانست از مرحله گروهی جام جهانی عبور کند، در حال حاضر در رده دوازدهم رده‌بندی فیفا قرار دارد و هلند که تورنمنت چهارساله را از دست داد، پنج رتبه پایین‌تر است.

هلند بعد از این بازی در دیداری دوستانه با بلژیک روبه‌رو می‌شود و آلمان در یک مسابقه دیگر از لیگ ملت‌ها با قهرمان جهان، فرانسه روبه‌رو می‌شود. هلند و آلمان 40 بار با هم روبه‌رو شده‌اند که آخرین آنها 6 سال پیش بوده، سهم آلمان 15 پیروزی و سهم هلند 10 برد بوده، 15 بازی هم مساوی شده.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آلمان هلند ملت اروپا فوتبال ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، او که به عنوان بازیکن تعویضی در دیدار مقابل هلند وارد میدان شده بود در اوج حملات تیم ملی آلمان و در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد کرنر ارسالی از جناح چپ را در دقیقه 88 در جدال با ماتیاس دیلیخت و ویرجیل فندایک با ضربه‌ای که با شانه خود به توپ زد موفق شد دروازه‌بان درخشان تیم ملی هلند را مغلوب کرده و یازدهمین گل ملی خود را در پانزدهمین بازی ملی به ثمر برساند.

این گل البته محل مناقشه بود و به نظر می‌رسید که توپ از خط دروازه عبور نکرده اما در ابتدا تصمیم داور و سپس تیم وی‌آر، آلمان را بدل به برنده این مسابقه دیدنی و تهاجمی کرد این دومین برد بزرگ این تیم در فیفادی مارچ بود.

فولکروک از وردربرمن در فوتبال آلمان درخشیده و پس از حضور در جام جهانی گذشته به بوروسیا دورتموند منتقل شده  در حال حاضر انتخاب اول یولیان ناگلزمن سرمربی مانشافت نیست اما می‌تواند قفل هر مسابقه‌ای را بشکند.

به‌خاطر داشته باشید که تیم ملی فوتبال هلند از چه مدافعان با تجربه و فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد اما فولکروک با فیزیک عالی و اشتهای تمام نشدنی برای گل زنی امشب نیز تاثیرگذار و سرنوشت ساز ظاهر شد و رکورد ملی خود را باز هم بهبود بخشید.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند گوندوگان از خودش!
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • کومان: قبل گل دوم آلمان روی وخورشت خطا شد
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • خلاصه بازی آلمان 2-1 هلند (دوستانه ملی 2024)
  • (ویدئو) خلاصه بازی آلمان ۲- هلند ۱؛ پارتی صورتی!
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • آلمان - هلند؛ ترکیب رسمی