Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:08:34 GMT

کشتی گیر شیرازی مدال طلای المپیک جوانان را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۸۵۳۵

کشتی گیر شیرازی مدال طلای المپیک جوانان را کسب کرد

شیراز - ایرنا- امیررضا ده بزرگی کشتی گیر شیرازی در رقابت های المپیک جوانان که در آرژانتین در حال برگزاری است، مدال طلای کشتی فرنگی را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، ده بزرگی شنبه در وزن 45 کیلوگرم پس از پشت سرگذاشتن تمام حریفانش بر سکوی قهرمانی این وزن ایستاد و مدال طلا را برای کشورمان و استان فارس به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ده بزرگی در کشتی نخست با نتیجه سه بر یک ، ادموند نازاریان از بلغارستان را شکست داد و در کشتی دوم نیز با نتیجه 9 بر صفر محمد شعبان از مصر را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.
این کشتی گیر شیرازی در مرحله نهایی رنزو پرالتا گنزالس از کشور اکوادور با نتیجه هشت بر صفر شکست داد و مدال طلا را بر گردن آویخت.
در این وزن پس از ده بزرگی که عنوان نخست کسب کرد ، جرمی پرالتا از اکوادور مدال نقره گرفت و ادموند نازاریان از بلغارستان هم مدال برنز به خود اختصاص داد.
حمید رضا ده بزرگی در کشتی فرنگی، محمد رضا رحمانیان در پرتاب دیسک و نوید محمدی در کاراته نیز ورزشکاران شرکت کننده از استان فارس در رقابت های المپیک جوانان هستند.
سومین دوره بازی های المپیک 2018 آرژانتین از 15 مهرماه آغاز شده و تا بیست و ششم همین ماه در آرژانتین ادامه دارد.
کاروان ورزشی ایران با 49 ورزشکار دختر و پسر در 17 رشته ورزشی در این رقابت ها شرکت کرده است.
7368/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي فرنگي المپيك جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد

در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی تیم ملی کشتی آزاد انتخابی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس، کایل دیک، دارنده ۴ مدال طلای جهان و یک برنز المپیک در ۲ دیدار پیاپی و با نتایج ۴ بر یک و ۳ بر یک مقایل جیسون نولف به برتری رسید و به عنوان نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم آمریکا در المپیک پاریس انتخاب شد.

یونس امامی، دارنده ۲ مدال برنز جهان نیز نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در المپیک پاریس خواهد بود.

پیش از این کایل اسنایدر در وزن ۹۷ و میسون پاریس در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به المپیک پاریس راه یافته بودند.

همچنین اسپنسر لی در ۵۷ و زین ردیرفورد در وزن ۶۵ کیلوگرم با برتری مقایل توماس گیلمان و نیک لی به عنوان نمایندگان کشتی آمریکا در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روند.

آخرین نماینده آمریکا در المپیک پاریس در دیداری حساس از میان دیوید تیلور و آرون بروکس در وزن ۸۶ کیلوگرم خواهد بود. تیلور در مبارزه نخست ناباورانه با نتیجه ۴ بر یک تن به شکست داد. هر کشتی گیری که به ۲ برد از ۳ مبارزه برسد راهی المپیک خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • چرا دیوید تیلور باخت؟
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد
  • ابتلای حسن یزدانی به درد دیوید تیلور؟