Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: خانواده ها امروزه در برقراری ارتباط سریع و مفاهمه دچار اختلال و لکنت زبان شده اند.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا؛ معصومه ابتکار شامگاه شنبه در طرح گفت و گوی ملی خانواده و بین نسلی در همدان اظهار کرد: عواملی نظیر اشتغال اعضای خانواده، گسترش شبکه های اجتماعی و انقلاب دیجیتال در بروز کاهش سرعت ارتباط تاثیر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: معاونت زنان و خانواده دولت دوازدهم بررسی علل بروز اختلال مهارتی و ارائه راه حل تقویت مهارت های گفت و گو و مفاهمه را به عنوان طرح راهبردی در 22 استان کلید زده است.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده اضافه کرد: این معاونت با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران به عنوان قوی ترین انجمن علمی و اجتماعی کشور وارد کار شده و این انجمن در 31 استان افرادی را به عنوان نماینده و مسئول طرح معرفی کرده است.
ابتکار گفت: کانون گفت و گوی امام موسی صدر شکل گرفته و برای ارتقای مهارت های ارتباطی تفاهم نامه هایی با دانشگاه ها و تشکل های دانشجویی وزارت علوم و آموزش و پرورش منعقد شده است. برچسب ها: ابتکار ، مهارت زندگی ، خانواده

منبع: خرداد

کلیدواژه: ابتکار مهارت زندگی خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ابتکار دانشجوی آمریکایی برای حمایت از فلسطین

بیسان حمید دانشجوی دانشگاه جورجیا با اضافه کردن عبارت "فلسطین حرة" (آزاد باد فلسطین) به اسم خود در جشن فارغ التحصیلی مجری مراسم را مجبور کرد تا این جمله را از میکروفون بخواند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • از اثر دانینگ کروگر چه می‌دانیم؟
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • فیلم/ ابتکار دانشجوی آمریکایی برای حمایت از فلسطین
  • علی مطهری: نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌های آیت الله مطهری دچار بن بست فکری یا پوچی در زندگی نشده‌اند
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • برقراری اولین ارتباط بلوتوثی با زمین
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها