Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@03:06:20 GMT

مشاوره برای کاهش آسیب های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۹۲۳۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، رییس مرکز مشاوره ناجا استان البرز با اشاره به ویژگی های این مرکز گفت: این مرکز مشاوره دارای بخش های مشاوره روان شناختی، مشاوره انتظامی حقوقی، ممدکاری اجتماعی روانبخشی است.

سرهنگ با اشاره به وجود ایستگاه های مطالعه با چندین عنوان کتاب و کتابچه در حوزه اجتماعی، افزود: در قسمت دیگری از مرکز مشاوره و مددکاری "آرامش" فضایی کودکانه برای ارائه خدمات به کودکان افراد مراجعه کننده نیز تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پیشگیری از مسائل اجتماعی امری مهم است از این رو باید مسائل اجتماعی را اجتماعی رفع کرد و خوشبختانه با مطالعات و نظر سنجی های انجام شده در امور اجتماعی برخی از مسائل قابل پیش بینی است.

رییس مرکز مشاوره ناجا استان البرز با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و آسیب های خانواده می تواند در مراکز مشاوره رفع شود، افزود: خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی ما بین دستگاه های اجتماعی استان برای کاهش آسیب های اجتماعی وجود دارد.

سرهنگ رنجبرپور در خصوص مرکز مشاوره ناجا با نام آرامش گفت: این مرکز در ساعات کاری واقع در خیابان شهید بهشتی جنب بیمارستان امام خمینی (ره) آماده ارائه خدمات به کلیه مردم است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نیروی انتظامی معاونت اجتماعی البرز مشاوره آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: با توجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان ۵۰ هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار خانواده تهران کم برخوردار تحت پوشش این بسته‌های حمایتی قرار می‌گیرند.

دکتر احمد احمدی صدر گفت: در مرحله اول بسته‌های حمایتی به خانواده کودکان کار اهدا شد. وی افزود: از برنامه‌های میان مدت و بلند مدت سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ساماندهی، توانمندسازی و استعدادیابی کودکان کار است واگر کودکان را تشویق به حضور در مراکز استعدادیابی و نهی از ماندن در خیابان می‌کنیم باید بسته‌های حمایتی به خانواده‌های آنان تعلق گیرد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۴ نقطه آلوده به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در اردبیل
  • اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی
  • اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران آماده خدمت رسانی به شهروندان در ایام نوروز
  • آموزش‌وپرورش برای ترک تحصیل دانش‌آموزان برنامه مدون ارائه دهد
  • مدیران به ماموریت هادر حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی عمل کنند
  • اهدای ۵۰ هزار بسته به خانواده‌های کم‌بضاعت پایتخت
  • بهره مندی ۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی استان همدان
  • دو خبر فرهنگی و اجتماعی از دوشهرستان
  • فعالیت ۱۴۰ مرکز مشاوره سلامت رفتاری در کشور
  • حضور فعال اساتید مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد