Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هفته هشتم ليگ دسته اول فوتبال روز دوشنبه با انجام 3 مسابقه حساس آغاز مي‌شود و تکليف صدر جدول در اين روز مشخص خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، ديدارهاي هفته هشتم ليگ دسته اول روز دوشنبه با انجام 3 ديدار آغاز مي‌شود. در حساس‌ترين بازي دربي کرمان را بين دو تيم گل‌گهر سيرجان و مس رفسنجان شاهد هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان وينگو بگوويچ هفته گذشته با پيروزي 3 بر يک در انزلي به صدر جدول رسيدند و نمي‌خواهند صدر را به راحتي از دست بدهند. مس رفسنجان هم با «ميشو» سرمربي کروات هفته گذشته در يک ديدار جذاب به نتيجه مساوي 3 بر 3 مقابل استقلال جنوب تهران رسيد. اين دربي در واقع نبرد مربيان کروات در ليگ يک هم هستد. گل‌گهر اگر در سيرجان پيروز شود همچنان صدرنشين باقي خواهد ماند اما مساوي هم باعث از دست رفتن صدرنشيني خواهد شد. مس رفسنجان هم براي فرار از رتبه دوازدهم جدول تلاش مي‌کنند. گل‌گهر تماشاي اين بازي را رايگان اعلام کرده تا تماشاگران بيشتري براي حمايت از اين تيم به ورزشگاه بيايند. 
مس کرمان تيم دوم جدول هم که بخاطر تفاضل گل کمتر در تعقيب گل‌گهر سيرجان است به مصاف تيم خونه به خونه مي‌رود. خونه به خونه با علي نظرمحمدي متحول شده و هفته گذشته تيم خوب بادران را در مازندران شکست داد. تيم خونه به خونه براي تسليم شدن راهي کوير نمي‌شود ولي مي‌داند کار سختي مقابل مس کرمان دارد در اين بازي نيز شاهد نبرد مربيان مازندراني و گيلاني هستيمو نادر دست نشان قائمشهري مقابل علي نظرمحمدي از شهر رشت صف آرايي خواهد کرد. مس کرمان دوست دارد در اين بازي به صدر جدول برسد. در واقع تکليف صدرنشيني اين هفته در استان کرمان مشخص خواهد شد اگر گل‌گهر امتياز از دست بدهد و مس پيروز شود شاگردان دست نشان به صدر مي‌رسند.
بادران تهران هم ميزبان تيم قشقايي شيراز است. قشقايي بعد از باخت به مس کرمان مديرعاملش استعفا کرد و سرمربي آن هم درگير مشکلات پليس اينترپل شده است! اين بهترين فرصت براي بادران است که فاصله خود را با صدر جدول کم کند. هر دو تيم 10 امتيازي هستند اما قشقايي شرايط ويژه‌اي دارد و شايد در اين مسابقه بدون سرمربي به مصاف تيم ششم جدول برود.
*برنامه مسابقات هفته هشتم ليگ دسته اول:
دوشنبه 23 مهر 97‏
گل گهر سيرجان- مس رفسنجان- ساعت 14:45 – ورزشگاه امام علي(ع) سيرجان
بادران تهران- قشقايي شيراز- ساعت 15:15 – ورزشگاه نفت(تهرانسر)‏ تهران
مس کرمان -خونه به خونه مازندران- ساعت 15:15 – ورزشگاه امام علي(ع) ‏ کرمان
سه شنبه 24 مهر 97‏
آلومينيوم اراک- شاهين شهرداري بوشهر- ساعت 15:15 – ورزشگاه امام خميني اراک
فجرسپاسي شيراز – نود اروميه- ( به تعويق افتاد)
شهرداري تبريز -کارون اروند خرمشهر- ساعت 15:15 – ورزشگاه اختصاصي ‏شهرداري تبريز
شهرداري ماهشهر- ملوان بندر انزلي- ساعت 17:15 – ورزشگاه شهداء ماهشهر
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک که پیش‌تر به دلیل تخلف هوادارانش با محرومیت تعلیقی مواجه شده بود، پس از اتفاقاتی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل استقلال تهران رخ داد، حکم قطعی مبنی بر محرومیت تماشاگران دریافت کرد و 200 میلیون تومان جریمه شد.

با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر محرومیت تماشاگران آلومینیوم در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس در روز جمعه هفته جاری مطرح شده بود، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ اعلام نمود که این مسابقه در حضور هواداران انجام خواهد شد و ایرالکویی‌ها می‌توانند به استادیوم بروند.

اما بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون، محرومیت یک جلسه‌ای هواداران آلومینیوم که تعلیق شده بود و حالا به قطعیت رسیده، در دیدار هفته آینده لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در اراک به اجرا درمی‌آید.

بنابراین، دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در روز چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بدون حضور هواداران دو تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان