Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه سیف الهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با اشاره به روح ایثار و شجاعت اهل بیت امام حسین(ع) در رساندن پیام عاشورا بیان داشت: دختران خردسال به یاد دردها و رنج های دختر سه ساله امام حسین(ع) گرد هم می آیند تا زندگی حضرت رقیه(س) را مرور کنند و با شنیدن قصه مظلومیت تاریخ، فرهنگ صبر و ایثار را بیاموزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری این مراسم معنوی، تبیین اهداف و اقدامات امام حسین(ع) و یارانش برای احیای دین رسول خداست که در این زمینه حتی کوچکترین عضو خانواده این اهل بیت از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و این، باید الگویی برای کودکان و نوجوانان ما باشد.

سیف الهی اضافه کرد: از دیگر محورهای برگزاری این همایش، ارائه الگو برای کودکان و دختران سه ساله و نونهال، حیا و عفت حضرت رقیه(س) است که ایشان برای تحقق این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی در ادامه به اقدامات انجام یافته برای اجرای باشکوه این مراسم اشاره و بیان کرد: برای حضور دختران نونهال در این مراسم  هماهنگی هایی با اداره بهزیستی آذرشهر داشته ایم و از تمام مهدها و پیش دبستانی های این شهر برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

همایش سه ساله های حسینی همزمان با روز شهادت حضرت رقیه(س) در مسجد عبدالله شهید آذرشهر برگزار و در آن به دختران سه ساله چادرنمازهایی که به همت خیرین تهیه شده است، اهدا خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی ۹۲ درصد برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی است. برش دو ساله در بخش خودمالکی ۶۰۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

قزوینیان در ادامه با بیان اینکه تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین (به صورت اجاره ۹۹ ساله) تأمین شده و برای مابقی متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تأمین و الحاق اراضی مدنظر است، افزود: برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است. از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت تأمین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام است و در سال جدید با جدیت پیگیر تأمین زمین هستیم.

کد خبر 6079448

دیگر خبرها

  • زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار
  • فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش عطارشناسی «آواز به عشق در جهان خواهم داد» در نیشابور
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری
  • اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نزدیک به ۲ هزار هکتار زمین
  • برگزاری مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • مسلم بن عقیل پیشگاه حماسه عاشورا
  • تصاویر زنده المیادین از اصابت موشک به اهداف در سرزمین‌های اشغالی