Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@16:48:54 GMT

خلاصه بازی جمهوری ایرلند و دانمارک در 21 مهر 97 +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۹۷۱۰

خلاصه بازی جمهوری ایرلند و دانمارک در 21 مهر 97 +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم‌های جمهوری ایرلند و دانمارک در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: رونالدو از بازی اول در لیگ ملت های اروپا محروم شد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

خلاصه دیدار جمهوری ایرلند و دانمارک +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم فیلم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قطارهای جدید «شب بخیر» در اروپا

به گزارش جماران به نقل از  یورونیوز، مسافران اروپایی می‌توانند با راه افتادن سرویس جدید قطارهای شبانه، در بروکسل به خواب رفته و در پراگ از خواب بیدار شوند.

اولین سرویس «قطار شب بخیر» بر پایه طرح استارت‌آپ یوروپین اسلیپر (European Sleeper) عصر دیروز (۲۵ مارس) از پایتخت بلژیک به سمت جمهوری چک حرکت کرد. در مسیر، از آمستردام، برلین و سایر شهرهای اروپایی عبور خواهد کرد.

این مسیر تازه از دیگر شبکه‌های قطارهای شبانه در اروپا است که پیشتر از سوی همین شرکت مسیرهایی را از بروکسل به برلین در ماه مه ۲۰۲۳ راه‌اندازی کرده بود. 

النا فن بورن از بنیانگذاران این شرکت در این رابطه می‌گوید: «هدف ما این است که هر سال یک مسیر جدید اضافه کنیم تا بتوانیم به ایجاد یک شبکه حمل و نقل اروپایی یکپارچه تر و پایدارتر کمک کنیم.» این شرکت هیچ برنامه‌ای برای توقف مسیر خود ندارد و در عین حال به دنبال گسترش این طرح‌های درون اروپایی نیز است. 

پیشتر در سال ۲۰۲۱ ما در یورونیوز با این کارآفرین اروپایی در مورد چشم‌انداز این طرح گفتگو کرده بودیم: 

او در خصوص اینکه چه عواملی باعث می شود که این قطارها بیشتر مورد توجه قرار گیرند گفته بود: «این خط جدید با ایده «شرم پرواز (flight shame) تغذیه می‌شود، اصطلاحی که در سوئد برای شرمسار کردن افرادی که با پرواز، ردپای کربن خود را افزایش می دهند، استفاده می‌شود. باید جایگزین خوبی برای پرواز یا استفاده از ماشین وجود داشته باشد»، و یورپیِن اسلیپر راهی برای انجام این کار با سرمایه گذاری نسبتا کم فراهم می‌کند.»

او می‌افزاید که برخلاف فرودگاه‌های خارج از شهر، قطارها اغلب بدون دردسرتر از پرواز هستند، زیرا از مراکز شهر حرکت می‌کنند و شما را به مراکز شهر می‌رسانند. فن بورن با اشاره به این که قصد دارد قطارهای شبانه بیشتری راه‌اندازی کند، می‌افزاید: «مردم می‌توانند در حین حمل و نقل بخوابند و استراحت کنند و سپس برای یک جلسه کاری به موقع در یک شهر جدید از خواب بیدار شوند. این نوعی جادو است.»

مارتین کوپکا، وزیر حمل و نقل جمهوری چک از این که کشورش در حال پیوستن به این طرح است خوشحال است.

او می گوید: «قطارهای شبانه اکنون در سراسر اروپا در حال بازگشت هستند و من بسیار خوشحالم که جمهوری چک از قافله عقب نمانده است.»

قطار شب بخیر همچنین از آنتورپ، روتردام و درسدن عبور می‌کند و کشورهایی چون بلژیک، هلند و آلمان را در می‌نوردد تا خود را به جمهوری چک برساند.

 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران 1 - ترکمنستان 0
  • فیلم/ خلاصه دیدار اسپانیا ۳ - برزیل ۳
  • فیلم| خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • (ویدئو) خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • فیلم/ خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ۱ ایران
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • راه‌اندازی قطارهای جدید «شب بخیر» در اروپا
  • گفتگو با خاص ترین بازیکن ایرانی ساکن ایتالیا