Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوداد: در این تعطیلات که جز تعطیلات ملی چینی‌ها به شمار می‌رود مردم این کشور به گشت و گذار و تفریح می‌پردازند.

اما حضور گردشگران چینی در یکی از مناطق توریستی این کشور در روز چهارشنبه با یک حادثه نیز همراه بود. در حالی که عده‌ای زیادی از گردشگران بر روی یک پل عابر در منطقه فوشان این کشور ایستاده و مشغول تماشای رودخانه زیر پل بودند ناگهان قسمتی از این پل سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئویی که تبدیل به یکی از ویدئو‌های پربازدید در شبکه‌های اجتماعی این کشور شده است لحظات اولیه سقوط این پل عابر را به تصویر می‌کشد. در ویدئویی که منتشر شده است حضور عابران زیاد را روی این پل نشان می‌دهد. پس از سقوط قسمتی از پل به داخل آب رودخانه، عابران در حالی که تلاش می‌کنند با حرکت روی این پل که به نزدیک سطح آب رودخانه رسیده است خود را به دو طرف رودخانه برسانند دیده می‌شوند. ایستادن جمعیت زیاد روی این پل عابر و فشار بیش از اندازه موجب سقوط آن شد. این حادثه در منطقه "فوشان" واقع در استان گوانگ دونگ چین رخ داد.

بنا مسئولان محلی در این حادثه با وجود آنکه جمعیت زیادی در لحظه حادثه روی پل ایستاده بودند به هیچ فردی آسیبی وارد نشد. مسئولان محلی وزن زیاد و فشار بیش از اندازه را علت وقوع این حادثه دانسته اند. آن‌ها از تعمیر فوری این پل در روز‌های آینده خبر داده اند. با شروع تعطیلات ملی در چین مردمان چین به نقاط مختلف این کشور از جمله مکان‌های توریستی سفر می‌کنند که این سفر‌ها کم بیش با حادثه همراه است. در ماه می‌سال پیش نیز واژگونی یک پل در منطقه "جیانگژی" موجب شد تا دست کم ۲۰ توریست در بالای یک رودخانه آویزان بمانند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم

 به نقل از شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به مطرح‌شدن ابهاماتی درباره ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح میدان سپاه گفت: دو مشاور بر این پروژه کار کرده و مطالعات جامع خردنگر و کلان نگر انجام شده است؛ با توجه به وضعیت معابر اطراف، گزینه دیگری جز احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه از شهر قم نداریم.

وی در ادامه با اشاره به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

وی با بیان اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده موردنیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه‌های جدید، پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به‌صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت‌ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به‌صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسور‌ها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

به گفته وی، تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذارشده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود