Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، از برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای حمایت از تیم پرسپولیس، درصورت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۱ اجتماعی تهران نظرات

حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره احتمال صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: باتوجه به شرایط موجود، احتمال اینکه تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از دو تیم مطرح فوتبال تهران و کشور است به فینال آسیا صعود کند، بسیار بالاست و به همین دلیل هم لازم است که مدیریت شهری، برای قدردانی از سرخ‌پوشان تهران آماده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه در حال حاضر تیم پرسپولیس نماینده کشور ایران در قاره آسیاست و بحث قرمز و آبی مطرح نیست، گفت: به عنوان یک استقلالی، برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم، چرا که قهرمانی پرسپولیس قطعا یک افتخار برای کشورمان است.

عضو شورای شهر تهران درباره آمادگی مدیریت شهری برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا گفت: پرسپولیس یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت است که علاوه بر مردم تهران، در سراسر کشور نیز طرفداران قابل توجهی دارد. به همین دلیل در مرحله اول لازم است که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال، تدابیر لازم را برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا و حمایت از این عزیزان در نظر داشته باشد.

نظری ادامه داد: بنده نیز به عنوان رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران اعلام می‌کنم که برای اجرای برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان و همینطور فدراسیون فوتبال، با مسئولان مربوطه همکاری خواهم کرد و از مجموعه مدیریت شهری نیز می‌خواهم همکاری لازم را در تقدیر از این تیم در فضاهای شهری نظیر بیلبوردها و عرشه پل‌ها انجام دهد.

وی همچنین پیشنهاد کرد: همین طور پیگیر خواهم شد تا همچون بازی‌های جام جهانی، اجازه پخش دیدار فینال بازی‌های آسیایی در صورت صعود پرسپولیس به این مرحله، از تلویزیون‌های شهر فراهم شود. چرا که چنین اقداماتی را در ارتقای نشاط اجتماعی و حمایت از نماینده کشورمان در آسیا مؤثر می‌دانم.

انتهای پیام/

R1491/P34399/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران پرسپولیس تهران شورای شهر تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک که بیشترین بخش آن با سهم 30 درصدی به بانک شهر اختصاص داشت، عنوان شده بود مدیریت سرخ پوشان هم به شهرداری تهران خواهد رسید که این موضوع رد شد.

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران نسبت به شایعات مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون در دست گرفتن مدیریت و خرید باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و این موضوع را تکذیب کرد.

محمدخانی در توئیتی پیرامون ورود به مدیریت باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داده و نوشته است:

«با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و هم‌چنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

دیگر خبرها

  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها