Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@03:03:55 GMT

‌مساجدی که در شهرکرد به دست جهادگران تکمیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۹۹۵۳

‌مساجدی که در شهرکرد به دست جهادگران تکمیل شدند

در حقیقت اقداماتی که در اردوهای جهادی انجام می‌شود مجموعه‌ای از فعالیت‌های خودجوش و داوطلبانه جهت ارائه خدماتی عمرانی، کشاورزی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، تحصیلی و خداپسندانه است. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۳ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، جوان و نوجوان سختی کار و دوری از خانواده خود را در جهت خدمت به محرومین و آبادانی کشور به جان می‌خرند تا علاوه بر کار جهادی به سازندگی و خودسازی موجود این اردوها دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اهمیت این اردوها همین بس که مقام معظم رهبری این اردوها را تمرین، خدمت، خودسازی، آشنایی با فضای جامعه و درحالت کلی خیلی کار با ارزشی می‌دانند و بر توسعه روزافزون این اردوها تأکید فراوانی داشته و دارند و عقیده دارند خدمت به محرومان به معنای واقعی کلمه "جهاد"در راه خدا است.

یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار سازمان بسیج سازندگی، برپایی اردوهای جهادی در سراسر کشور به ویژه در نقاط آسیب پذیر و کمتر برخوردار کشور بوده که با حضور خالصانه نیروهای بسیجی مومن و متعهد انقلابی اعم از دانشجو، کارگر و کارمند در اقصی نقاط ایران اسلامی در حال پیگیری است.

در حقیقت اقداماتی که در اردوهای جهادی انجام می‌شود صرفا یک کار عمرانی یا فرهنگی یا اردوی خودسازی نیست، بلکه مجموعه‌ای از فعالیت‌های خودجوش و داوطلبانه جهت ارائه خدماتی عمرانی، کشاورزی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، تحصیلی و خداپسندانه بوده که بر پایه سازندگی استوار است.

محمد ملک محمدی مسئول گروه جهادی شهید احمدی پناه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: گروه جهادی شهید احمدی پناه ابتدای اردوی جهادی 7 روزه در روستای دهنو در قالب اقداماتی نظیر دیوار چینی و بتن ریزی دیوارهای مسجد و مرمت دیوارهای مخروب این روستا در تیرماه سال 97 اقدام جهادی خود را آغاز کرد.

وی افزود: در اعزام مجدد گروه جهادی شهید احمدی پناه به روستاها ، اردوی جهادی 3 روزه در مرداد ماه سال جاری در روستای دهنو برگزار شد و در مرحله اول دیوارها و ساختمان نیمه ساخت مسجد امام حسین (ع) این روستا تکمیل شد. در مرحله دوم پاک سازی کامل محوطه و فضای اطراف مسجد توسط بسیجیان انجام و این اردوی جهادی با موفقیت به پایان رسید.

محمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات ذکر شده توسط گروه جهادی شهید احمدی پناه در شهریور ماه 97 گروه در قالب رزمایش سراسری محمد رسول الله (ص) در مسجد امام محمد باقر (ع) فرادنبه اقدام به برپایی اردو نمود. در این اردو نیز اقداماتی شامل موزائیک کاری حیاط مسجد و لوله کشی آب و فاضلاب و ایجاد حوض و اتمام سقف کاذب مسجد و نصب بنرهای محوطه داخل مسجد توسط بسیجیان گروه جهادی شهید مسلم احمدی پناه به انجام رسید.

انتهای پیام/ش

R41350/P4001/S6,54/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی