Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير بهداشت يمن روز شنبه در گفت وگو با شبکه الميادين، با اعلام اينکه دستکم سه ميليون کودک يمني از سوء تغذيه شديد رنج مي برند تصريح کرد در حال حاضر از هر سه کودک يمني يک کودک دچار سوء تغذيه است.
به گزارش خبرگزاري آريا، «طه احمد المتوکل» خاطرنشان کرد يک ميليون و 200 هزار زن باردار و شيرده يمني نيز به سوء تغذيه مبتلا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزير بهداشت يمن، شمار يمني هايي که از نارسايي کليوي رنج مي برند را هم بيش از هشتاد هزار نفر اعلام کرد و گفت: هشت هزار نفر از اين افراد تحت دياليز هستند؛ اما به دليل کمبود محلول هاي دياليز جانشان در معرض خطر قرار دارد.
«طه احمد المتوکل» خاطرنشان کرد يمن و سازمان ملل اخيرا يک توافقنامه براي ايجاد کريدور هوايي پزشکي به منظور انتقال بيماران و زخمي‌هاي يمن به خارج از اين کشور امضا کردند اما ائتلاف متجاوز سعودي مانع اجراي اين توافقنامه شد.
وزير بهداشت يمن با تاکيد بر اينکه اوضاع انساني در اين کشور «فاجعه بار» است از جامعه جهاني خواست از ادامه تجاوزگري هاي رژيم سعودي عليه ملت يمن جلوگيري کنند.
صندوق کودکان ملل متحد (يونيسف) نيز اخيرا اوضاع انساني در يمن را فاجعه بار خواند و تصريح کرد سيستم بهداشت و درمان يمن بر اثر حملات سعودي ها نابود شده است.
عربستان‌‌ با حمايت آمريکا، امارات و چند کشور ديگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامي به يمن و محاصره زميني، دريايي و هوايي اين کشور کرده است. جنگ‌افروزي عربستان و متحدانش در يمن تاکنون به کشته شدن بيش از چهارده هزار يمني، زخمي شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگي ميليون‌ها يمني منجر شده است.
تجاوز نظامي عربستان همچنين کشور فقير يمن را با کمبود شديد مواد غذايي و دارويي مواجه کرده است.
117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان

سفیر ایران در عربستان با معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان با سعود السطی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه عربستان دیدار و رایزنی کرد.

طبق اعلام وزارت خارجه عربستان، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و برجسته‌ترین موضوعات مورد علاقه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • شهادت ۱۴ هزار کودک فلسطینی در تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • توصیه‌هایی برای جلوگیری از مسمومیت کودکان در سفر