Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، مرحله‌ی استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی جوانان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در فضایی از معنویت درشهرستان انار برگزار شد.
در این مرحله از مسابقات که بیش از ۲۶۹ نفر از خواهران وبرادران فعال قرآنی در رشته‌های مختلف قرائت ،اذان، حفظ حضور و طی دو روز به رقابت پرداختند.
همچنین در این دوره کارگاه آموزشی ادب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخلاق و فنون تلاوت با حضور مبلغان. مروجان قرآن و ائمه جماعات مساجد روستایی برگزار شد .
دراین جشنواره شبی درمحضر قرآن با حضور قاری بین‌المللی استاد شیخ‌زاده وهمچنین قاری برجسته کشوری حجت‌‎الاسلام مؤمنی برگزار شد.
درمراسم اختتامیه که با حضور حجت‌الاسلام ارزانی، مشاور وزیر ودبیر ستاد عالی نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ، زهرودی فرماندار انار، مهندس انارکی، محمدی نماینده مردم انار ورفسنجان درمجلس شورای اسلامی، علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و تکلو دبیر جشنواره ومسئولان شهرستان برگزار و درپایان به نفرات برتر با اهدائ لوح وتندیس جشنواره وجوایز نقدی تجلیل شد .
نفرات برتر آیان این دوره در رشته قرائت مجتبی یداللهی از کرمان و در رشته ترتیل، پیمان خیرخواه از رفسنجان ،اذان بالای ۱۸ سال محمد حسام گوری از بم ،اذان زیر ۱۸ سال زواره‌ای از کرمان ، دررشته حفظ ۱۰ جزء عماد انوری از کرمان، حفظ ۳ جزء نوجوانان علی اصغر ابولی از انار، حفظ قرائت نماز پسران امیر حسین مهرابی از انار معزفی شده‌اند.
همچنین نفرات برتر بانوان این دوره در رشته حفظ ۲۰ جزء فرشته قربانی از کرمان ،حفظ ۱۰ جزء مطهره حسینی از کرمان، حفظ ۳ جزء نسیمه یداللهی از کرمان، حفظ ۵ جزء نوجوان زینب راینی زاده از کرمان، دررشته صحت قرائت نماز دختران فاطمه مرادی زاده از شهرستان انار معرفی شدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان فعالیت های قرآنی مدهامتان انار مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار