Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@03:47:31 GMT

این دستفروش نماینده مجلس شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۰۰۹۷

این دستفروش نماینده مجلس شد +عکس

رکنا: یاسین خضر یک شهروند عادی که به مدت 27 سال در شهر رانیه در استان سلیمانیه مشغول به دست فروشی بود در انتخابات محلی کردستان عراق پیروز شد.

به گزارش رکنا به نقل از رسانه های محلی، خضر موفق شد پس از نامزدی از سوی حزب تغییر از احزاب مخالف در کردستان عراق، زندگی و سرنوشت خود را نیز تغییر دهد.

نتایج شمارش 85 درصد آرا در انتخابات اخیر پارلمانی در کردستان عراق نشان می دهد یاسین خضر توانسته است با بیش از شش هزار رای عضو پارلمان کردستان عراق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خضر با وجود این پیروزی همچنان مشغول دستفروشی است هر چند این پیروزی شهرت و محبوبیتش را در میان مردم افزایش داده است.

خضر در حالی در دور پنجم انتخابات پارلمان اقلیم کردستان عراق شرکت کرد که دارای مدرک دیپلم می باشد و با وجود کار ساده که می کند نزدیکانش می گویند که بسیار کتاب می خواند.

گفتنی است: بدلیل شکایت احزاب کرد عراقی هنوز نتایج نهایی انتخابات محلی کردستان عراق که در سی ام سپتامبر سال جاری برابر با هشتم مهرماه برگزار شد اعلام نشده است.

پارلمان اقلیم کردستان عراق 111 کرسی دارد و بر اساس نتایج اولیه حزب دموکرات کردستان عراق با فاصله زیاد از سایر احزاب درصدر قرار دارد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری زن هزار چهره در مشهد چرا تلگرام قطع شد !؟ ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ 5 روز تجاوز مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش!+ عکس دردناکترین عکس از کباب کردن خرس در نوشهر! فریبا رازی داشت و باید سریع عروس می شد / پیمان با عروس باردار داماد شد! 2 زن اجازه دادند شوهرشان زن سوم بگیرد! / مرد 3 زنه چه رازی داشت؟! مردی سر خود را برید تا خوب نفس بکشد! + فیلم مهمان جنجالی علی ضیاء کلیه اش را بخاطر بچه سرطانی نفروخته بود! اولین عکس ها از داعشی ها در زندان / گزارش تنها خبرنگاری که به میان وحشت رفت قتل عام خانوادگی مرد ایرانی در هلند / حسین شفیعی درویش گنابادی بود! در قرار خصوصی سردار آزمون با بازیگر زن ایرانی چه گذشت؟ + عکس این 2 زن مرموز مرد از آب درآمدند! + عکس زن 18 ساله در جاده نیشابور توسط تبهکاران نقابدار ربوده شد! سیل در تهران / وحشت به دل پایتخت نشینان افتاد ! انتشار محتوای جعبه سیاه هواپیمای دختر ترکیه ای در ایران + جزییات سالگرد ازدواج بازپرس ویژه قتل تهران با فجیع ترین قتل به هم خورد! انتشار اولین تصاویر از تروریست های کردستان که دستگیر شدند ! + عکس خانه تیمی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه انتخابات کردستان عراق عکس پارلمان یاسین عکس فیلم روزنامه اینستاگرام ایران زندگی عراق کشته تهران قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد

امیرحسین ثابتی، نماینده مردم تهران در مجلس و مجری سابق برنامه جهان آرا، در کانال تلگرامی‌اش نوشت: یکی از بچه‌ها پرسید شما نماینده هستید پس چرا تنها آمدید؟ به شوخی گفتم یعنی باید با یک مینی‌بوس آدم می‌آمدم؟ بعد هم برایشان تعریف کردم که همین شب قبل، ایست بازرسی بسیج در خیابان جلویم را گرفت و تا کارت شناسایی‌ام را چک نکردند، نگذاشتند بروم.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بازسازی چهره زن ۷۵ هزار ساله کشف شده در کردستان عراق
  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند