Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@16:51:43 GMT

جزئیات حادثه جان باختن «دنیا ویسی» !

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۰۰۹۸

به گزارش پارس نیوز، 

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دلیل تأخیر در ارائه جزئیات مرتبط با اتفاق تلخ دبستان روستای گرماش سنندج و جان باختن دانش آموز سنندجی را اعلام کرد: ضمن ابراز تأسف از درگذشت غمبار دنیا ویسی دانش آموز عزیز سنندجی، به اطلاع می رساند از نخستین لحظه دریافت این خبر تأثربرانگیز، وزارت آموزش و پرورش بدون وقفه در سطح منطقه، استان و ستاد، بر روی این موضوع تمرکز کرده و گزارش بررسی ها به طور مستمر دریافت و اقدامات لازم نیز انجام می شد، امّا به دلیل ورود مقام محترم قضایی به این مسئله، تا تکمیل پرونده و نهایی شدن نتایج بررسی ها، امکان اطلاع رسانی پیرامون اقدامات و جزئیات این اتفاق تلخ میسر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین وسیله ضمن قدردانی از پیگیری و حساسیت همه رسانه ها و خبرنگاران محترم نسبت به علل بروز این رخداد اسفناک، ضمن تلاش برای جلوگیری از بروز شایعه و خدشه به آبرو و حرمت خانواده شریف دانش آموز و آموزگار محترم مدرسه، بدیهی است به محض نهایی شدن نتایج بررسی مقام قضایی و تکمیل گزارش ها، نتیجه اقدامات و پیگیری های این وزارتخانه منتشر خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: روابط عمومی دانش آموز وزارت آموزش و پرورش رسانه خانواده وزارتخانه خانواده دانش آموز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش وزارتخانه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ گزارشی ببینید از یکی از کم جمعیت ترین کلاس درس کشور در مدرسه روستای کَش طالقان که با وجود داشتن فقط  سه دانش آموز از تکاپو بازنمونده و فراگیری علم ودانش درآن ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • جان باختن نخبه کنکور در ویلای شخصی/ جزئیات
  • برخورد ۲ گانه‌ی آمریکا با تحولات بین المللی
  • نیکا شاکرمی کیست؟ او چگونه از دنیا رفت؟
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس