Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@08:52:17 GMT

بازیگر سینمای ایران سکته مغزی کرد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۰۱۴۶

بازیگر سینمای ایران سکته مغزی کرد + عکس

رکنا: عباس حاج درویش داماد حبیب اللهیاری با اشاره به بستری شدن این تهیه کننده سینما در بیمارستان گفت: اللهیاری روز جمعه ۱۹ مهر ۹۷ دچار سکته مغزی می‌شود و در بیمارستان عرفان تهران بستری می‌شود.

به گزارش رکنا، عباس حاج درویش داماد حبیب اللهیاری با اشاره به بستری شدن این تهیه کننده سینما Cinema در بیمارستان گفت: اللهیاری روز جمعه ۱۹ مهر ۹۷ دچار سکته مغزی می‌شود و در بیمارستان عرفان تهران بستری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تلاش پزشکان خطراصلی رفع شده و وضعیت ایشان هم اکنون ثابت است، اما همچنان باید در بخش ICU بیمارستان بستری باشد. ولی سطح هوشیاری او رضایت بخش است.

درویش ادامه داد: پزشکان او را ممنوع الملاقات نکردند، اما فقط در ساعات مشخص امکان عیادت از ایشان وجود دارد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری زن هزار چهره در مشهد چرا تلگرام قطع شد !؟ ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ 5 روز تجاوز مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش!+ عکس دردناکترین عکس از کباب کردن خرس در نوشهر! فریبا رازی داشت و باید سریع عروس می شد / پیمان با عروس باردار داماد شد! 2 زن اجازه دادند شوهرشان زن سوم بگیرد! / مرد 3 زنه چه رازی داشت؟! مردی سر خود را برید تا خوب نفس بکشد! + فیلم مهمان جنجالی علی ضیاء کلیه اش را بخاطر بچه سرطانی نفروخته بود! اولین عکس ها از داعشی ها در زندان / گزارش تنها خبرنگاری که به میان وحشت رفت قتل عام خانوادگی مرد ایرانی در هلند / حسین شفیعی درویش گنابادی بود! در قرار خصوصی سردار آزمون با بازیگر زن ایرانی چه گذشت؟ + عکس این 2 زن مرموز مرد از آب درآمدند! + عکس زن 18 ساله در جاده نیشابور توسط تبهکاران نقابدار ربوده شد! سیل در تهران / وحشت به دل پایتخت نشینان افتاد ! انتشار محتوای جعبه سیاه هواپیمای دختر ترکیه ای در ایران + جزییات سالگرد ازدواج بازپرس ویژه قتل تهران با فجیع ترین قتل به هم خورد! انتشار اولین تصاویر از تروریست های کردستان که دستگیر شدند ! + عکس خانه تیمی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سینما Cinema سکته مغزی سینمای ایران عکس تهیه کننده سینما بستری عکس فیلم روزنامه اینستاگرام ایران زندگی عراق کشته تهران قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت رضا داوودنژاد از زبان پدرش

پدر رضا داوود نژاد گفت: پسرم احتمالاً تا بعد از عید باید در بیمارستان تحت نظر باشد.

به گزارش فارس،علیرضا داوود نژاد کارگردان سینما و تلویزیون و پدر رضا داوود نژاد درباره آخرین وضعیت این هنرمند گفت: دلیل بستری شدن او در بیمارستان عفونت خون بوده و باید در بیمارستان بستری و تحت درمان باشد.

وی در پاسخ به این سوال که این بازیگر تا چه زمانی باید تحت نظر پزشکان باشد افزود: رضا داوود نژاد احتمالاً تا بعد از عید باید در بیمارستان تحت نظر باشد.

پدر رضا داوود نژاد در پایان خاطرنشان کرد: حال عمومی او خوب است، به هوش است و با ما صحبت می‌کند.

دیگر خبرها

  • تراژدی فقدان بزرگان در سال جولان کمدی‌ها
  • صدای زنگِ مرگ در سینمای ۱۴۰۲ خیلی بلند بود/ هنوز باور نمی کنیم!
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در بیمارستان بستری شد
  • (عکس) علی شمخانی در بیمارستان بستری شد
  • ستاره‌هایی که سینمای ایران امسال از دست داد؛ از داریوش مهرجویی تا پروانه معصومی
  • علی شمخانی در بیمارستان بستری شد (عکس)
  • جواد مانی پیشکسوت رادیو درگذشت
  • جواد مانی درگذشت
  • راهکاری ساده برای جلوگیری از سکته مغزی
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد از زبان پدرش