Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@20:15:17 GMT

جزئیات هولناک خودکشی گروهی در تهرانپارس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۰۲۷۱

رکنا: راز مرگ عجیب یک مادر و دو فرزندش در خانه با پیدا شدن دستنوشته‌ای کنار اجساد فاش شد.

به گزارش رکنا، ساعت یک بامداد پنجشنبه 19 مهر مرد جوانی با کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس تماس گرفت و از مرگ مشکوک همسربرادرش و دو فرزند او خبر داد. مرد جوان به پلیس Police گفت: برادرم در یکی از شهرستان‌های اطراف کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی قبل با من تماس گرفت و ابراز نگرانی کرد. او گفت هر چه با همسرش تماس می‌گیرد کسی پاسخگو نیست و از من خواست به خانه‌شان بروم و اگر همسرش در را باز نکرد به هر شکل که شده وارد خانه شوم. به درخواست برادرم به سراغ خانواده‌اش رفتم اما هر چه زنگ زدم کسی در را باز نکرد. کفش‌های آنها جلوی در خانه بود و همسایه‌ها نیز می‌گفتند که خروج آنها را از خانه ندیده‌اند. همین مسأله باعث شد که مشکوک شوم، در را شکستم و وارد شدم. اما به محض ورود با جسد برادرزاده‌هایم و همسر برادرم مواجه شدم.

مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس موضوع را به بازپرس جنایی اعلام کرده و راهی محل حادثه Incident شدند. با حضور تیم تحقیق در محل، آنها با جسد دو پسر 8 و 10 ساله و زن 35 ساله مواجه شدند. محمد و بنیامین روی رختخواب‌هایشان خوابیده بودند و جسد مادرشان نیز در چند قدمی آنها قرار داشت.

در کنار اجساد دست نوشته‌ای سه صفحه‌ای قرار داشت که امضای زن جوان پای آن بود. داخل دستنوشته آمده بود «من 10 ماه قبل سقط جنین کرده‌ام و همین مسأله باعث عذاب وجدانم شد. نمی‌توانستم این عذاب وجدان را تحمل کنم برای همین تصمیم گرفتم خودم را با سیانور بکشم. از شوهرم می‌خواهم که بعد از مرگ من ازدواج کند. اما از آنجایی که بچه هایم بعد از ازدواج شوهرم مجبور بودند با نامادری زندگی کنند و من این موضوع را دوست نداشتم تصمیم گرفتم آنها را نیز بکشم تا در نبود من زیر دست نامادری نباشند. با ریختن سیانور داخل آبمیوه ابتدا آنها را کشتم و بعد به زندگی‌ام پایان دادم.»

در ادامه تحقیقات با توجه به مدارک به‌دست آمده، نشان می‌داد زن جوان پس از قتل Murder دو پسرش خودکشی Suicide کرده است. به گفته کارشناسان پزشکی قانونی، این فرضیه که زن جوان مبتلا به افسردگی شدید بوده وجود دارد. اجساد به دستور بازپرس محسن مدیر روستا به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات در این رابطه به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری زن هزار چهره در مشهد چرا تلگرام قطع شد !؟ ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ 5 روز تجاوز مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش!+ عکس دردناکترین عکس از کباب کردن خرس در نوشهر! فریبا رازی داشت و باید سریع عروس می شد / پیمان با عروس باردار داماد شد! 2 زن اجازه دادند شوهرشان زن سوم بگیرد! / مرد 3 زنه چه رازی داشت؟! مردی سر خود را برید تا خوب نفس بکشد! + فیلم مهمان جنجالی علی ضیاء کلیه اش را بخاطر بچه سرطانی نفروخته بود! اولین عکس ها از داعشی ها در زندان / گزارش تنها خبرنگاری که به میان وحشت رفت قتل عام خانوادگی مرد ایرانی در هلند / حسین شفیعی درویش گنابادی بود! در قرار خصوصی سردار آزمون با بازیگر زن ایرانی چه گذشت؟ + عکس این 2 زن مرموز مرد از آب درآمدند! + عکس زن 18 ساله در جاده نیشابور توسط تبهکاران نقابدار ربوده شد! سیل در تهران / وحشت به دل پایتخت نشینان افتاد ! انتشار محتوای جعبه سیاه هواپیمای دختر ترکیه ای در ایران + جزییات سالگرد ازدواج بازپرس ویژه قتل تهران با فجیع ترین قتل به هم خورد! انتشار اولین تصاویر از تروریست های کردستان که دستگیر شدند ! + عکس خانه تیمی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police جنایی حادثه Incident قتل Murder خودکشی Suicide پزشکی اخبار حوادث ایران خودکشی اجساد کشت فرزندانش عکس فیلم روزنامه ایران اینستاگرام زندگی عراق کشته تهران قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد

به گزارش خبرآنلاین،دقایقی بعد ناگهان صدای زن همسایه خاموش شد اما استشمام بوی شدید سوختگی که کل ساختمان را پر کرده بود همسایه‌ها را از خانه‌هایشان بیرون کشید.

به‌دنبال بوی دود و سوختگی، آنها به طبقه سوم رسیدند و دریافتند این بو از خانه مادر و پسر می‌آید. بلافاصله آنها با آتش‌نشانی و پلیس تماس گرفتند. وقتی همسایه‌ها پشت در خانه رسیدند پسر جوان فریاد می‌زد: «بروید! اگر از اینجا دور نشوید خودم را با اسید می‌سوزانم.»

لحظاتی بعد مأموران کلانتری وردآورد و آتش‌نشانی وارد محل شده و از پسر جوان خواستند تا در را باز کند. اما تهدیدهای او ادامه داشت و فریاد می‌زد: اگر کسی نزدیک شود خودم را با اسید می‌سوزانم.از آنجایی که صدایی از زن صاحبخانه به گوش نمی‌رسید، مأموران احتمال دادند که بلایی سر پیرزن آمده باشد.با این احتمال موضوع به بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد.

با حضور تیم جنایی در محل و پس از دقایقی صحبت با پسر جوان، او تسلیم شد و در را باز کرد. با ورود تیم جنایی به محل آنها با جسد پیرزن جلوی در آپارتمان روبه‌رو شدند که در حال سوختن بود. خانه بهم ریخته و کنار جسد چاقو، پیچ گوشتی و ظرفی افتاده بود که پسر جوان مدعی بود داخل آن اسید است و می‌خواسته با آن، خودش را بسوزاند. امدادگران آتش‌نشانی، بلافاصله جسد را خاموش کردند.

یکی از همسایه‌ها در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: این پسر مشکل روحی و روانی دارد و حتی مدتی هم در مرکز درمانی بستری بود. شب حادثه صدای مشاجره او و مادرش را شنیدم که مادرش می‌خواست او قرص‌هایش را بخورد اما وی امتناع می‌کرد.

اعتراف به قتل
پسر جوان که وضعیت روحی خوبی نداشت در رابطه با جنایتی که مرتکب شده بود، گفت: مادرم مدام می‌گفت تو دیوانه‌ای و باید قرص‌هایت را بخوری. این کلمات مرا تحریک کرد. حس بدی به من دست داده بود و صداهایی می‌شنیدم که از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم. وقتی داخل آشپزخانه بود به سمتش رفتم و چاقو و پیچ گوشتی را از آشپزخانه برداشتم و به او حمله کردم. مادرم فرار کرد و من دنبالش دویدم و او را زدم بعد روی جسد بنزین ریختم و آن را به آتش کشیدم. با دیدن شعله‌های آتش تازه متوجه شدم که چه‌کار کرده‌ام. پشیمان شدم و تصمیم گرفتم با اسید خودم را بکشم. به سراغ ظرفی رفتم که داخل آن اسید بود. من نمی‌توانستم بدون مادرم زندگی کنم.
در بررسی محتویات بطری، مشخص شد که داخل بطری جوهر نمک بوده اما متهم تصور می‌کرده که داخل آن اسید است. پسر جوان که وضعیت روحی مناسبی نداشت به دستور بازپرس جنایی بازداشت و برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

21302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903295

دیگر خبرها

  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار