Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@22:13:04 GMT

دستگیری 40 نفر در فارس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۰۳۷۱

‌روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان فارس اعلام کرد که طی سه روز پایان هفته گذشته، 40 متخلف شکار در شهرستان های مختلف استان توسط ماموران یگان حفاظت آن اداره کل دستگیر شده اند. آفتاب‌‌نیوز :  طی روزهای 18 تا 20 مهرماه در شهرستان‌های کازرون، شیراز، لامرد، استهبان، اقلید، بوانات، خرامه و لار و همچنین توسط یگان حفاظت سیار اداره کل، 40 نفر متخلف محیط زیست دستگیر و از آنان 23 قبضه اسلحه کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‌به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از حفاظت محیط زیست فارس،از متخلفان یک قطار فشنگ،‌ 21 عدد فشنگ، دو دستگاه دوربین چشمی، تعدادی فشنگ تفنگ ساچمه ای، دو دستگاه گنج یاب، سه قلاده سگ شکاری، یک دستگاه اره برقی به همراه 2 دستگاه خودروی تویوتا و پاترول، کشف و توقیف شده است.

کد خبر: ۵۵۰۷۷۸ تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محیط زیست شکارچی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز گفت: طرح پاکسازی گسترده و خودجوش  اتوبان شهید کسایی تبریز به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش امروز من بدون کیسه پلاستیکی اجرا شد.

 کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیات‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست بود.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضا‌های عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز تنها به منظور جمع آوری زباله نیست بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماندها تهیه شد
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • محیط زیست روی مدار "رهاورد"