Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در مراسم تودیع معارفه امام جمعه رضی اظهار داشت: امام جمعه‌ها به عنوان حلقه واصله بین مردم و مسئولان هستند و در دستیابی به معنویت و قدسیت در جامعه تلاش‌ها و خدمات بسیار قابل توجهی انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: مردم به روحانیت علاقه‌مند هستند و تاثیرگذاری روحانیون در بین مردم بسیار حائز اهمیت است که به همین دلیل باید از ظرفیت امام جمعه‌ها برای هدایت اذهان عمومی استفاده شود و مردم را به سمت مساجد و اماکن مقدس و معنوی بکشانیم که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: خدمت‌رسانی جامعه روحانیت به مردم در طول تاریخ مشهود بوده است و روحانیون همیشه در برهه‌های سخت زمانی یاریگر مردم بوده و برای رفع چالش‌ ها و بحران‌های سخت کشور کوشیده‌اند.

عاملی اظهار کرد: من از تلاش امام جمعه‌ها نهایت تقدیر و تشکر را دارم و کسانی که در این عرصه تلاش می‌کنند به عنوان یک ایثارگر در جامعه محسوب می‌شوند که تلاش‌ها و اقدامات انجام یافته شایسته تقدیر و قدردانی است.

در پایان مراسم حجت‌الاسلام کریم قیاسی به عنوان امام جمعه رضی انتخاب شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان امامان جمعه استان با اشاره به شعار امسال که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است نقش مردم به ویژه کارگران را در تولید و اشتغال و بی اثر کردن تحریم‌های دشمنان مهم و تاثیرگذار دانستند.

خطیبان جمعه استان با قدردانی از تدبیر و ابتکار نیروی انتظامی در اجرای طرح نور و حفاظت از حریم عفاف حجاب و خانواده تاکید کردند این طرح رضایتمندی قاطبه جامعه را به دنبال داشته است.

امامان جمعه استان در خطبه‌های امروز خود خواستار اتحاد مسلمان در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شدند و سکوت و انفعال جامعه جهانی را در برابر این رژیم جعلی محکوم کردند.

تبریک روز شورا و تببین نقش شورا‌های اسلامی در جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات و همچنین گرامیداشت روز معلم و لزوم پاسداشت زحمات این قشر از دیگر فراز‌های خطبه‌های امامان جمعه استان بود.

 

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟