Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:28:59 GMT

بیش از دو هزار تن کالا از گناباد صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۰۵۱۸

بیش از دو هزار تن کالا از گناباد صادر شد

گناباد- ایرنا- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد دو هزار و 603 تن کالا به ارزش یک میلیون و 828 هزار دلار طی شش ماه ابتدای امسال از این شهرستان به 11 کشور صادر شد.

هادی ایزدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان صادرات کالا از این شهرستان طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر وزنی 36 درصد کاهش و ارزش 22.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد افزایش یافت.
وی مهمترین اقلامی صادراتی را ظروف چینی، فرآورده های لبنی، خوراک دام و طیور، سنگ نما ساختمانی، نشاسته، زعفران، آرد ، پسته، نوشابه آلوئه ورا، پودر بنتونیت و نمک تصفیه شده و کشورهای هدف صادراتی را عراق، روسیه، ارمنستان، افغانستان، هند، چین، هلند، مالزی، قرقیزستان، ایتالیا و امارات ذکر کرد.
172 واحد صنعتی در بخش های صنایع کانی فلزی و غیر فلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در شهرستان گناباد فعال است که برای راه اندازی آنها یک هزار و 273 میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای سه هزار و 284 نفر بطور مستقیم و برای 2 برابر این تعداد بطور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
سه شهرک و ناحیه صنعتی با 447 هکتار زمین و 54 واحد فعال و 11 سردخانه و انبار و سیلو در گناباد فعال است.
شهرستان 88 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صادرات كالا خارجي گناباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • روستای «استاد» رکورددار بارندگی در شهرستان گناباد
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد