Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی بزرگسالان استان به مدت دو روز در روز‌های نوزدهم و بیستم مهرماه به میزبانی دهگلان برگزار شد.

رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی رده سنی بزرگسالان استان با حضور شهرستان‌های تابعه از روز پنجشنبه نوزدهم مهرماه آغاز و با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در شامگاه روز جمعه بیستم مهرماه به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات، ۴۲ کشتی گیر به نمایندگی از شهرستان های، بانه، بیجار، حسین آباد، دیواندره، دهگلان، سنندج، سقز، سروآباد، سریش آباد، قروه، کامیاران، مریوان و شهر یاسوکند طی سه مرحله با انجام ۵۸ کشتی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در نتایج تیمی، سنندج با کسب ۱۹۰ امتیاز مقام نخست را کسب کرد، تیم دهگلان با بدست آوردن ۱۷۵ امتیاز دوم شد و سقز با ۵۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت

گفتنی است، نفرات برتر در رقابت‌های قهرمانی کشور که آبانماه سال جاری به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/م

تیم سنندج قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی بزرگسالان استان شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در پایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۹ نشان رنگارنگ و کسب ۲۰۰ امتیاز بالاتر از قرقیزستان میزبان و ژاپن بر بام آسیا ایستاد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • تیم منتخب کشتی فرنگی ایران راهی قرقیزستان شد
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۷ فروردین
  • چهار نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایران از نخستین روز قهرمانی آسیا